קבוצת הנוער של המועדון פגשה את קבוצת הנוער המקומית של ספטמברי סופיה למשחק האחרון במסגרת מחנה האימונים בבולגריה. הצהובים גברו 0:2 על היריבה המקומית בזכות שערים של אורי הלוי ואנר אושמנדי. המשחק נגד הקבוצה המקומית שהיא האלופה המכהנת בבולגריה.

ההרכב המלא:
תומר אלון, אריאל בלסון, רוי נאווי, שון עדרי, רוי רביבו, אנר אושמנדי, עידו מזרחי, בר לין, עומר פרוכטמן, אוסקר גלוך ואוראל באייה.

סיקור המשחק:
המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הצהובים שלא הצליחו לכבוש אך כן הגיעו למספר הזדמנויות טובות מול השער. בדקה ה-25 אוסקר גלוך הוציא את הקבוצה למתפרצת, הוא מצא את אוראל באיה שהתקדם אל עבר השער והבעיטה שלו מצאה את המשקוף. היריבה לא הצליחה לסכן את השער במחצית הראשונה.

במחצית השנייה מכבי השתלטה על המשחק, זה החל בהזדמנות נהדרת שהגיעה מהאגף השמאלי, רביבו מצא את אוסקר גלוך שהוריד באלגנטיות עם העקב לבר לין שבעט מרחוק מחוץ למסגרת.

בדקה ה-63 הלחץ הניב פרי. יונתן פז מסר את הכדור לאורי הלוי באגף הימני. שחקן הכנף רץ אל הרחבה ובעיטה שלו מצד ימין פגשה את החיבורים בצד הנגדי. 0:1 למכבי.

בהמשך הצהובים הגיעו למספר מצבים נוספים. אחרי מהלך קבוצתי נהדר הלוי נתן כדור רוחב אל אנר אושמנדי שנתן עם העקב לכיוון המסגרת אך שוער היריבה הצליח לקלוט. בהמשך ענבר נידם שלח את אוראל באייה  באגף השמאלי, הוא נכנס לתוך רחבה, עבר את המגן ובעט כדור טוב אל השער אך פגש את הקורה.

בדקה ה-72 מכבי כבשה את השער השני. בר לין ואוסקר גלוך החלו את המהלך בדאבל פס שהביע למסירת עומק אל אנר אושמנדי שמול השוער גלגל את הכדור פנימה.

מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את המשחק האחרון במחנה האימונים: ״משחק אימון נוסף בהכנה שלנו להמשך העונה, נפגשנו מול קבוצת ספטמברי סופיה שהיא אלופת בולגריה. משחק בינלאומי מעניין מאוד לצוות ולשחקנים. במשחקים הללו של טרום העונה השחקנים מקבלים הזדמנות להראות את עצמם והיום בהחלט השחקנים הראו דברים נהדרים בעיקר בארגון בחלק ההגנתי ופעולות נהדרות בחלק ההתקפי וסך הכל אני מרוצה מההופעה בשלב הזה של העונה״.