מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:30) את ספרטק טרנבה למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר טל בן חיים.

על היכולת של הקבוצה עד כה:
"לא איבדנו את כוח ההרתעה, בשנה שעברה עשינו עונה מצוינת למרות כל המכשולים. כדורגל זה דבר דינמי, עוזבים שחקנים, שחקנים באים. אף שחקן לא גדול מהמועדון. גם לפני 3 שנים, כשהיה פייר פליי ונתנו לכמה שחקנים אנונימיים כמו דן גלזר ויונתן כהן להוביל את הקבוצה, בסופו של דבר הם הביאו אליפות והוכיחו את עצמם. יש הרבה צעירים טובים במכבי, בשילוב של שחקנים מנוסים. אני מאמין שהבנייה עוד לא הסתיימה. כשייסגר החלון והקבוצה תהיה שלמה אני בטוח שנראה מכבי טובה יותר".

"בשבוע שעבר עשינו משחק מצוין וכולם יכלו לראות שמעבר לחוסר מזל זה היה יכול היה להיגמר בקלות ב-3 או 4 אפס", הוסיף, "אני חושב שמי שנמצא במועדון, כולם עושים את הכי טוב שלהם כדי שהמועדון הזה יהיה איפה שהוא צריך להיות. אני בטוח שתהיה קבוצה טובה השנה".

על יכולתו באופן אישי הוסיף שחקן ההתקפה: "ברור שאי מצפה מעצמי ורוצה לתת לקבוצה הרבה יותר ממה שנתתי בשנה שעברה. זה לא קשור לעזיבה או הבאה של שחקן כזה או אחר. אני בא בכל אימון כדי לתת לקבוצה את מה שאני יכול".

על הפרידה הצפויה מיונתן כהן:
"אני מאחל ליוני בהצלחה. הוא השיג את המעבר בזכות ואל בחסד. הוא עשה יופי של התקדמות ונתן הרבה למועדון. הוא יחסר לנו אבל אני מאמין שאם שחקן הלך שחקן אחר צריך להגיע. יש מי שיעשה את זה".