מכבי תל אביב תתארח מחר (ה', 16:00) אצל שחטאר קרגאנדי למשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. יממה לפני, קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול היריבה מקזחסטן. 

המאמן פטריק ואן לוון נשאל על משטח הדשא הסינתטי שיחכה למכבי באיצטדיון אסטנה ארנה וענה: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לא רק למשטח אלא גם ליריבה טובה שעמדה בצורה טובה מול כל היריבות שלה. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהכין את עצמנו. בישראל לא נפוץ לשחק על מגרש סינתטי, אבל נהיה מוכנים לשחק עליו".

לוואן לוון גם עבר בכדורגל הקזחי ונשאל מה הוא זוכר משחטאר בתקופתו במדינה אמר: "מערך 5 שחקני ההגנה הוא משהו שאני זוכר מהם. הם תמיד התבססו על פיזיות טובה במשך 90 דקות. אלה הדברים שאני זוכר ואלה גם הדברים שזיהינו במשחקים שלהם. אלה עדיין המאפיינים של הכדורגל שלהם ואנחנו צריכים להיות מוכנים לא רק בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט של המשחק עצמו, לשחק את המשחק שלנו גם על מגרש סינתטי".

לסיום הבהיר המאמן את החשיבות הגדולה של ההתמודדות מבחינתו: "אנחנו פה עם השחקנים שבחרנו ואנחנו פה כדי לשחק את המשחק, אנחנו יודעים שגם אם נשיג תוצאה טובה כאן נצטרך להמשיך את המשימה בבית. אנחנו לא מקלים ראש, אנחנו צריכים להיות טובים פה וטובים בבית כדי להעפיל לשלבים הבאים בקונפרנס ליג".