עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון בקזחסטן, מכבי תנסה להשיג מחר (ה', 20:30) את הכרטיס לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצהובים יארחו את שחטאר קרגאנדי למשחק הגומלין במסגרת הפלייאוף ויממה לפני דיבר המאמן פטריק ואן לוון על מה שמצפה לקבוצה במפגש, שייערך באיצטדיון בלומפילד.

במהלך מסיבת העיתונאים סיפר המאמן כי דן ביטון וסטיפה פריצה היו חלק מהאימונים האחרונים ויעמדו לרשותו של המאמן. 

"תמיד יש מה לשפר בכל אימון בכל משחק שאנחנו מנתחים יחד", פתח המאמן את דבריו בהתייחסו ליכולת של הקבוצה. "אני חושב שכולנו מבינים שיש לנו הרבה מה לעשות כדי להעלות את הרמה שלנו. אנחנו מנסים לעשות את זה בצורה מאורגנת ולעלות את קצב המשחק שלנו ולהציג כדורגל טוב עם תוצאות טובות ולא רק הופעה טובה".

ואן לוון התייחס גם לעובדה שהמשחק הראשון נערך על דשא סינטטי ואמר: "אני חושב שהשחקנים יכולים לענות על ההשפעה של זה. מהניסיון שלי יש לזה השפעה שמשחקים על דשא סינטטי. אני חושב שהאיכות של דשא סינטטי היום טובה יותר ממה שהיה אבל עדיין זה שונה גם בתנועה של הכדור. ולפעמים זה מפתיע שבמפעלים אירופים מאפשרים לשחק על דשא סינטטי".

על שיטת המשחק שהוא מנהיג בקבוצה אמר: "אני חושב שהסטייל של המשחק שאני רוצה להנחיל מוצג לפרקים במהלך המשחקים האחרונים.אני לא מחפש רק לשחק עם כדורים ארוכים אלא לשחק כדורגל שמשלב את התנועה של הכדור. עם זאת יהיו רגעים שהכדורים יהיו ארוכים וישירים והשחקנים יהיו שיחליטו מתי הם מרגישים שצריך להעביר את הכדור קדימה ומתי להמתין עם הכדור לפני שתוקפים".

על סגל הקבוצה לקראת פתיחת העונה: "העונה האחרונה לימדה אותי שחייבים לפחות 24 שחקנים כולל שוערים כשמשחקים גם באירופה וזה הופך את העבודה לקלה יותר עבור המאמן. המטרה שלנו להיות סביב 24 שחקנים לפחות בייחוד לאור העובדה שגם הקורונה יכולה להשפיע. זה בנוסף לשילוב של שחקנים צעירים ושחקנים ותיקים".

על החיזוק של הקבוצה הוסיף: "חלון העברות עדיין לא נסגר כך שיש לנו עוד זמן להביא שחקנים שמתאימים לסגל שלנו. אני לא אתייחס לשמות אבל כמובן שכל שחקן ישראלי איכותי הוא תמיד מעניין לעקוב אחריו ולבחון אפשרות לצרף אותו".