מכבי תל אביב פתחה חנכה היום באופן רשמי את חנות הדגל החדשה של המועדון באצטדיון בלומפילד. המנכ"לית, שרון תמם, יחד עם הצוות המקצועי ושחקני הסגל, השתתפה היום בטקס גזירת סרט וקביעת המזוזה והתייחסה לעובדה שמדובר בחנות ראשונה של קבוצת כדורגל בישראל המוקמת באצטדיון הביתי.

“זה יום מאוד מאוד מרגש", ציינה תמם, "חיכינו לזה הרבה זמן, זה הישג למכבי לפתוח את החנות הראשונה באצטדיון ביתי, החנות הגדולה בישראל, זה שם אותנו יחד עם המועדונים באירופה שיש להם חנות באצטדיון הביתי. מקווה שניתן מענה לאוהדים, עשינו מאמץ מאוד גדול כדי למלא את החנות לא רק במוצרים אלא גם ברגעים מרגשים והיסטוריים, צלחות וגביעים. יש פה שירי אוהדים מסביב לחנות וכל מיני דברים שנעשו במחשבה לתת חוויה לאוהדים ומתרגשים שהיום הזה הגיע”.

תמם התייחסה בהמשך גם לנושא הפייר פליי והכנות לעונה הקרובה: "היה לנו הסכם עם אופ”א, ההסכם הסתיים ומכבי עמדה בהסכם, לא קיבלנו באופן רשמי את הבשורה אבל מתנהלים כרגע כמו כל מועדון שמתנהל לגבי הפייר פליי. לגבי תחושת האוהדים והלחץ סביב חיזוק הקבוצה, אני רוצה להרגיע ולשים דברים בפרופורציות, מכבי ת”א מערכת גדולה שמצליחה הרבה שנים, כל מי שפה יש לו ניסיון והיה הרבה שנים”. 

“גולדהאר מחויב מאוד", הוסיפה תמם, "כולנו מבינים את הסיטואציה, כולם מבינים את העמדות שצריכים לחזק ומחויבים לכך, אך יחד עם זאת רוצים להגיד, יש לנו סגל ושחקנים מצוינים שהגיעו, כמו חלאילה ועידן נחמיאס. אוסאמה עשה פתיחה מאוד טובה, ואני רוצה להבהיר לכל השחקנים בסגל שאנחנו מאמינים בהם, אבל ברור שרוצים וצריכים להתחזק וגם נעשה את זה. זה לא הקיץ הראשון שלא מתחיל עם הרבה תנועה אבל כן יסתיים נכון. אנחנו רואים, יודעים, רוצים להביא את השחקנים הנכונים לעמדות הנכונות ולא סתם להביא, הכול ידוע וברור, צריכים לעבוד ונעשה את זה”.

על העבודה שנעשית לקראת העונה הקרובה והמטרות: “יש קהל, יש הנהלה, יש צד מקצועי, המועדון מתנהל בצורה מסודרת, מי שצריך לקבל את ההחלטות מקבל אותן בצורה של קבוצה ובצורה מושכלת, הבעלים יודע איפה אנחנו נמצאים ומה צריכים לעשות ואנחנו שם. בימים הקרובים נתעסק במשחק שמצפה לנו בקונפרנס ליג ואחרי זה במשחקים הבאים, בסוף צריך לזכור ששום דבר לא השתנה מבחינת היעדים, רוצים להגיע לאירופה ולזכות בתארים, תהיו רגועים, אנחנו רוצים להיות שם ולקחת את כל התארים”.