שחקני הקבוצה והצוות המקצועי עשו הבוקר הפסקה קצרה מההכנות למשחק נגד ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג, והגיעו לבלומפילד, הפעם כדי לחנוך את חנות הדגל החדשה של המועדון במגרש הביתי של הצהובים.

אחרי שהקפטן שרן ייני, גזר יחד עם המנכ"לית, שרון תמם ומנהל המסחור, טל מועלם, את הסרט, אייל גולסה קבע את המזוזה והשחקנים התפנו לבחון את המגהסטור החדשה.

"תחושה נהדרת, כיף לראות איך המועדון הזה גדל ומתעצם עם השנים", הודה מתן חוזז. "בתור ילד שגדל פה אני לא זוכר שהייתה לנו חנות אחת ועכשיו יש לנו כבר 3 חנויות, זה עושה לנו תחושה טובה. הכי אהבתי את החולצה הצהובה".

על ההכנות שלו לעונה הקרובה אמר: "אני מרגיש טוב ומרגיש שאנחנו מתקדמים לאט לאט, עדיין יש מה לשפר ולאן להתקדם, אבל סה"כ אנחנו מתקדמים באופן בטוח. לקח לי שלושה ימים להתאושש מההחמצה, אבל גדולים ממני החטיאו וזה חלק מהמשחק. אני חי את זה 24 שעות גם מחוץ למגרש, לקחתי את זה קשה אבל בפעמים הבאות אני מאמין שאני אבקיע".

חוזז התייחס גם למאבק על ההרכב ואמר: "בכל שנה יש פה מלחמה על ההרכב, אף פעם אי אפשר לדעת מי יקבל קרדיט כי תמיד מישהו יכול להפתיע, אנחנו לא חוששים אם יבוא שחקן כזה או אחר כי יש מלחמה גם עכשיו, כמו בכל שנה".

על ההפסד באלוף האלופים למכבי חיפה הוסיף: "המשחק נגד מכבי חיפה היה רק משחק אחד, לאורך העונה זה יהיה מרתון ואי אפשר לקבוע מי תרוץ לאליפות ומי תיקח, כמו בכל שנה אני בטוח שאנחנו נהיה בטופ, המטרות שלנו לאורך העונה זה להתמודד על התארים ואני בטוח שנעמוד בזה השנה".

מנהל המסחור, טל מועלם, ברך על פתיחת החנות החדשה: "הרגשה עילאית, אני אומר את זה בשבוע האחרון לכולם, הגעתי למכבי לפני 10 שנים ושיחת ההיכרות הראשונה שלי עם ג'ק הייתה על זה שיהיה למכבי אצטדיון ויהיה בו חנות והנה החלום התגשם אחרי עשור, הן ברמה האישית והן במת המועדון אתם יכולים לראות שהושקעו בחנות המון מחשבה ורצון להיות דומים להרבה מקומות גדולים בעולם, אני מקווה שהקהל יהנה ממה שיש לנו להציע".