קבוצת נערים א׳ של המועדון פגשה את הקבוצה המקומית, ספטמברי סופיה (U17), למשחק האימון האחרון במסגרת מחנה האימונים בבולגריה. הצהובים ניצחו 1:2 בזכות שערים של אושר ברוכים ועידו דלאל.

ההרכב הפותח:
אור רובין, ניר קרב, מיכאל מרנשטיין, מאור בן נון, עמית שוורץ, עידו בן שושן, תום בלוך, ליאם לוזון, אילי בן חמו, רועי זלץ וסייד אבו פרחי.

סיקור המשחק
בדקות הראשונות הקבוצה פתחה בלחץ חזק על היריבה שהוביל להתקפות מעבר מסוכנות. לקראת סיום המחצית הראשונה הצהובים הגיעו למצב מצוין מול השער. הרמה מהאגף השמאלי של סייד אבו פרחי הגיעה אל רועי זלץ שמקרוב בעט מעל השער.

במחצית השנייה המשחק היה שקול ובעיקר אגריסיבי עם מצבים לשני הצדדים. בדקה ה-71 מכבי עלתה ליתרון. אושר ברוכים קיבל את הכדור במרכז, הוא חלף על פני שני שחקני הגנה ושחרר בעיטה לחיבורים. 0:1 לזכות מכבי. 5 דקות לאחר מכן שופט המשחק קבע כדור עונשים מ-11 מטרים לזכות המקומיים בטענה שהייתה עבירה ברחבה. בפטמסרי לקחה את ההזדמנות והשוותה את התוצאה. לאחר מכן ממש מספר דקות לפני שריקת הסיום, הצהובים הצליחו להחזיר את היתרון עם שער מכדור קרן. ההרמה הגיעה אל הצד הרחוק של הרחבה, הכדור ננגח חזרה אל המרכז ועידו דלאל נגח פעם נוספת פנימה. 1:2 לזכות מכבי גם בסיום.