ערב ענק של מכבי בבלומפילד! הצהובים רשמו ניצחון 1:2 ענק על מכבי חיפה במחזור השלישי בליגה. עידן נחמיאס כבש את הראשון בדקה ה-3. חיפה צימקה זמנית משערו של סאן מנחם בדקה ה-32 אבל מחצית שנייה מצויינת של הצהובים הסתיימה בשער של פריצה (60) שהעניק לצהובים ניצחון ראשון העונה בליגה.

הרכב פותח:

מכבי תל אביב פתחה עם קו הגנה זהה לזה שפתח בניצחון על אלשקרט בניצחון באמצע השבוע שכלל את ג'ראלדש, נחמיאס, הרננדס ודיודזאדה. בקישור גלזר, ייני וביטון המשיכו לקבל קרדיט כשהשינוי המרכזי היה בשלישייה הקידמית עם הבכורה של ברנדלי קובאס, שפתח לצידם של קניקובסקי ופריצה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בסערה ובדקה ה-4 עלתה ליתרון. ביטון בכדור חופשי מסובב מצד ימין הפתיע את ג'ק כהן שהדף למשקוף, נחמיאס המשיך מקרוב פנימה. 0:1 למכבי!

מכבי כמעט וכבשה את השני עם נגיחה של ייני אבל הכדור חמק מהקורה. מן העבר השני, דניאל פרץ רשם הצלה אדירה כשהדף מהחיבורים בעיטה חופשית של שרי. בדקה ה-30 כהן הציל את חיפה מספיגת שער שני אחרי שהדף נגיחה של פריצה מ-5 מטרים.

דקה לאחר מכן, חיפה חזרה למשחק אחרי התקפה מצד שמאל שהסתיימה ברוחב  של חזיזה וסאן מנחם כבש מקרוב. 1:1.

אחרי שער השיוויון מכבי ניסתה למצוא פירצה מאגף שמאל בעיקר בתנועה של דוידזאדה לרחבה אבל הרגל המסיימת הייתה חסרה. רגע לפני המחצית קובאס כמעט ומצא את שער היתרון אחרי שכהן הדף בעיטה שלו מ-17 מטרים. ייני נגח את הקרן מימין סמוך לקורה של חיפה. הניסיון האחרון היה של ביטון שקיבל כדור נהדר מקובאס אבל מ-7 מטרים בעט לידיו של כהן.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. הצהובים פתחו את המחצית השנייה כמו שפתחו את הראשונה בסערה ואחרי מצבים של ביטון וקובאס היתרון חזר למכבי. ביטון התנהל עם הכדור ברחבה והעביר רוחב לפריצה שמ-5 מטרים בעט פנימה. 1:2 למכבי!

קניקובסקי כמעט וכבש את השלישי אבל כהן היה במקום, מנגד פרץ הדף כדור נהדר של חזיזה משמאל. בדקה ה-80 ערך ואן לוון את החילוף הראשון במכבי כשאבי ריקן נכנס על חשבונו של דן ביטון.

בדקה ה-88 של המשחק אחרי שנפצע בראשו וחזר לכר הדשא חבוש, הקפטן שרן ייני פינה את מקומו לטובת עדן שמיר. בדקה ה-90 מכבי ערכה שני חילופים, אילון אלמוג נכנס במקומו של אילון אלמוג ואוסמה חלאילה נכנס במקומו של סטיפה פריצה.