דניאל פרץ, ימשיך לשחק במכבי תל אביב בשלוש העונות הקרובות לפחות לאחר שהשוער בן ה-21 חתם על חוזה חדש ל-3 שנים עם אופציית הארכה בשנתיים נוספות.

לאחר החתימה על החוזה החדש, אמר פרץ לאתר הרשמי: "אני מאושר להאריך חוזה במועדון בו גדלתי מגיל 6 ואני מגשים היום חלום שהגיע כתוצאה מעבודה יומיומית מאומצת, שהחלה במחלקת הנוער ומקבלת ביטוי בקבוצה הבוגרת. אני מודה לכל הצוות במחלקת הנוער שעבד איתי לאורך השנים, לראשי המועדון על האמון, לחברי לקבוצה וכמובן למשפחה שלי המלווה אותי כל השנים. מכאן נחזור לעבוד קשה על מנת להמשיך ולהתקדם עם מכבי בדרך להשגת כל המטרות שנציב בפנינו".

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, ברק יצחקי הוסיף: "ההתקדמות שעשה דניאל לאורך השנים באמצעות המסלול אותו עבר, הובילה אותו למקום בו הוא נמצא כיום. אנו בטוחים כי השילוב של העבודה הקשה וההתמדה יחד עם הכישרון של דניאל יובילו אותנו להצלחות משותפות".

פרץ הוא תוצר אקדמיית הנוער של מכבי, בה החל את דרכו בגיל 6. הוא עבר בקבוצות הגילאים השונות ובעונת 2017/18 זכה באליפות המדינה עם קבוצת הנוער מכבי ת"א 'שחר'.

בעונת 2019/20 הושאל פרץ לבית"ר ת"א/בת ים, צבר ניסיון ודקות משחק רבות בליגה הלאומית, ערך 36 הופעות בכל המסגרות ואפילו כבש 2 שערים.

בעונה שלאחר מכן חזר פרץ למכבי והשתלב לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת כשאת הופעת הבכורה שלו בבוגרים ערך בגמר גביע הטוטו של 2020/21 נגד בני סכנין וסייע לקבוצה לזכות בתואר. העונה הספיק פרץ לערוך 9 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות ושמר על שער נקי ב-4 מ-6 משחקיה של מכבי במוקדמות ה-קונפרנס ליג.

פרץ, שבתחילת החודש ערך את הופעותיו הראשונות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל בניצחונות על הונגריה ופולין, ערך בנוסף 25 הופעות במדי נבחרות הנוער והנערים.