מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מנתניה במסגרת המחזור ה-4 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש עם מאזן חיובי של 3 ניצחונות מ-3 משחקים. מנגד היריבה הגיעה למפגש שם מאזן של ניצחון אחד, תוצאת תיקו והפסד. מאמן הקבוצה, אורי דוד ביצע שלושה שינויים בהרכב מהניצחון במחזור האחרון. אדיר קורדובה נכנס אל חוליית ההגנה, בר לין למרכז הקישור ועומר פרוכטמן לכנף ימין.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, רוי נאוי, אדיר קורדובה, רוי רביבו, אנר אושמנדי, עומר פרוכטמן (עידו מזרחי, 46׳), בר לין (אביב פלס, 68׳), אוסקר גלוך (יונתן פז, 88׳), אוראל באייה (מוחמד אבו עיאש, 68׳) וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 51׳).

מחצית ראשונה
בפתיחת המשחק הצהובים איימו ראשונים על השער. בדקה ה-6 עילאי תומר החל במהלך בצד ימין, הוא מצא את אוסקר גלוך גלוך במרכז שהשתחרר מהמגן ושחרר בעיטה בשמאל שהלכה מעל השער.

בדקה ה-28 הצהובים עלו ליתרון. דווקא אחרי התקפה מתפרצת של נתניה, מכבי יצאה להתקפה נגדית. אוסקר גלוך קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם קדימה עד סף הרחבה ובעט כדור מדויק לפינה השמאלית פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-33 גלוך כמעט והשלים צמד. שוב הוא מצא את עצמו חופשי מסף הרחבה אך הפעם הבעיטה שלו פגשה את הקורה.

בדקה ה-37 נתניה איימה לראשונה על השער. התקפה מתפרצת הסתיימה בבעיטה של ניב לוי מצד ימין של הרחבה, תומר אלון הצליח לקלוט את הכדור המסוכן. דקה לאחר מכן שוב לוי בעט אל השער, שוב זה היה מצד ימין ושוב אלון הצליח לקלוט.

רגע לפני הירידה למחצית נתניה איימה פעמיים על השער. ניב לבנת ועידן סולימני בעטו מרחוק, בשני המקרים הכדור הלך מחוץ למסגרת.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה יחסית. בעשר הדקות הראשונות שתי הקבוצות לא איימו על השער. בדקה ה-55 נתניה הצליחה לחדור לרחבה ואלעד קפלן בעט מצד שמאל כדור שהלך החוצה.

בדקה ה-58 כדור חופשי של אוסקר גלוך שהורם לרחבה הורחק על ידי שוער נתניה, עידו מזרחי בעט את הריבאונד גבוה מעל השער. בדקה ה-65 יקיר זילברמן, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדרו במרכז, הוא התקדם ובעט מחוץ לרחבה כדור שנקלט אצל תומר צרפתי.

בדקה ה-69 מתפרצת של הצהובים שהחלה במרכז הסתיימה בצד ימין בבעיטה של עילאי תומר שחלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-75 נתניה השוותה את התוצאה. כדור קרן הגיע אל מוחמד סולימן שבע מרחוק כדור שעבר את כל ההגנה ונכנס פנימה. נתניה קבעה 1:1.

דקה לאחר מכן (76) הצהובים החזירו את היתרון. התקפה הגיעה מצד שמאל אצל מוחמד אבו עיאש, שנכנס כמחליף, הוא פרץ באגף ונתן כדור רוחב נהדר אל עידו מזרחי שבעט כדור מדויק אל הרשת. 1:2 למכבי.

בדקה ה-80 עילאי תומר סיפק הצלה נהדרת עבור מכבי. הרמה מהאגף הגיע אל שחקן התקפה שבעט מקרוב אל המסגרת, תומר הציל את הכדור לקרן ומנע שער בטוח.

עד הסיום הצהובים הצליחו לשמור על התוצאה ובכך להישאר מושלמים עם 4 ניצחונות ב-4 משחקים.