מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מקרית שמונה במסגרת המחזור ה-5 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש עם מאזן חיובי של 4 ניצחונות מ-4 משחקים. מנגד היריבה הגיעה למפגש שם מאזן של שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע שינוי יחיד בהרכב הקבוצה מהניצחון בשבת על מכבי נתניה. מוחמד אבו עיאש פתח בחלק הקדמי.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, רוי נאוי, אדיר קורדובה, רוי רביבו, אנר אושמנדי (עומר פרוכטמן, 90׳), אוראל באייה (עידו מזרחי, 62׳), בר לין (אביב פלס, 62׳), אוסקר גלוך, מוחמד אבו עיאש וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 75׳).

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו טוב יותר את המשחק וזה בא לידי ביטוי בהזדמנות הראשונה של המשחק בדקה ה-7. אוראל באייה מצא את בר לין במרכז המגרש, הוא חלף על פני שחקן הגנה ובעט אל השער אך הכדור הוסט על ידי ההגנה מעל השער.

בדקה ה-10 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. הרמה מהאגף הימני של עילאי תומר הגיעה אל אדיר קורדובה שנגח סנטימטרים מהקורה והחוצה.

שתי דקות לאחר מכן קרית שמונה כמעט ועלתה ליתרון. בילאל שאהין הצליח לחטוף כדור להגנת מכבי, הוא התקדם בצד שמאל של הרחבה, חלף על פני השוער ונתן כדור רוחב אל מוחמד אבו רומי שמול שער חשוף בעט את הכדור מעל השער.

בדקה ה-23 מכבי יצאה להתקפה מסודרת בצד שמאל, מוחמד אבו עיאש הצליח לחלוף על פני המגן ולתת כדור רוחב חזק ושטוח, קרלוס ריברה הגיע ראשון ובעט בנגיעה אל הפינה הקרובה אך הכדור הוסט לקרן.

בדקה ה-30 אנר אושמנדי מצא את אבו עיאש באגף השמאלי, שחקן הכנף נתן כדור עומק לרוי רביבו ששהחזיר רוחב לרחבה, אוראל באייה בעט בנגיעה אך הכדור נבלם אצל ההגנה.

בדק ה-35 שוב קרית שמונה הגיע למצב מסוכן אחרי איבוד בהגנה. מוחמד אבו רומי נשלח לתוך הרחבה, הוא בעט אל המסגרת והכדור חלף על פני תומר אלון אך אדיר קורדובה הצליח לגלוש בזמן ולהציל את הכדור. בדקה ה-40 כדור חוזר הגיע אל קשר קרית שמונה, יהלי שלו, הבעיטה שלו מסף הרחבה נקלטה אצל אלון.

בדקה ה-45 כדור קרן של קרית שמונה הורחק אל סף הרחבה, רוי הראל בעט כדור שטוח שחלף סומך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-51 התקפה מהאגף השמאלי של הצהובים הסתיימה בהרמה של אבו עיאש אל ריברה, החלוץ בעט את הכדור החוצה. ארבע דקות לאחר מכן ריברה הוריד אחורה את הכדור לבר לין ששחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-70 קרית שמונה עלתה ליתרון. אחרי איבוד כדור במרכז המגרש, מוחמד אבו רומי בעט מרחוק והצליח למצוא את הרשת. 0:1 לקרית שמונה.

בדקה ה-75 מכבי כמעט והשוותה את התוצאה. הרמה טובה של אבו עיאש הגיעה אל ריברה שבעט מקרוב אך הכדור לא התלבש טוב על רגלו של החלוץ והכדור המשיך לרוחב המגרש.

בדקה ה-82 אוסקר גלוך קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ונתן פס לאנר אושמנדי שבעט בנגיעה מעל השער.

בדקה ה-87 מכבי השוותה את התוצאה. אוסקר גלוך הוכשל ברחבה והשופט קבע כדור עונשין מ-11 מטרים עבור מכבי. גלוך ניגש לבעוט והצליח להכניע את השוער. מכבי השוותה ל-1:1.

בדקה ה-90 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. אושמנדי הוציא את המתפרצת בצד ימין אל עידו מזרחי, שחקן הכנף מסר אל אוסקר גלוך שחדר אל הרחבה אך הבעיטה שלו נבלמה אצל השוער.

בתוספת הזמן שוב הצהובים איימו על השער. אדיר קורדובה הכניס כדור מעל קן ההגנה, יקיר זילברמן נגח אך שוער קרית שמונה קלט. בסיום התוצאה נשארה 1:1.