מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מנס ציונה במסגרת המחזור ה-6 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-3 עם מאזן של 4 ניצחונות ותוצאת תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש שם מהמקום ה-12 בטבלה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון, עומרי ג׳רפי פתח כמגן ושמאלי ועידו מזרחי פתח בכנף ימין.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, עומרי ג׳רפי, אדיר קורדובה, רוי רביבו, אנר אושמנדי (אביב פלס, 46׳), אוראל באייה, רוי נאוי, אוסקר גלוך (בר לין, 70׳), עידו מזרחי (מוחמד אבו עיאש, 46׳ (אורי הלוי, 90)) וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 70׳).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית, אך ההזדמנות הראשונה הגיעה מהצד הכתום. בדקות הפתיחה כדור קרן הגיע אל ראשו של ארי נייגו שנגח את הכדור מעל השער. בדקה ה-7 הצהובים כמעט ועלו על לוח התוצאות, אוראל באייה קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא התקדם אל תוך הרחבה ובעט טוב אל השער אך הכדור פגש את הקורה.

בדקה ה-19 נס ציונה חזרה לאיים על השער. אברהם צ׳קול קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה, תומר אלון הדף את הכדור המסוכן. שתי דקות לאחר מכן, דונלד קוידה פרץ באגף השמאלי של הכתומים, הוא בעט מזווית קשה ושוב אלון היה במקום להדוף.

בדקה ה-26 הצהובים חזרו לאיים על השער. אוסקר גלוך הכניס כדור אל תוך הרחבה, קרלוס ריברה השתלט, התנער מהמגן והשאיר לאדיר קורדובה שבעט ממצב טוב על השער.

בדקה ה-44 מכבי יצאה למתפרצת בצד ימין, עידו מזרחי הרים אל אוראל באייה שעצר את הכדור, השאיר לאנר אומשנדי שבעט לרשת החיצונית. בתוספת הזמן של המחצית ריברה קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חלף על פני המגן, נכנס לרחבה אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בשליטה של הצהובים. בדקה ה-51 מוחמד אבו עיאש, שנכנס כמחליף, מצא את עומרי ג׳רפי שהרים כדור טוב אל הרחבה, אוראל באייה היה במצב טוב ברחבה אך הכדור לא התלבש לו טוב על כף הרגל והכדור הורחק. שתי דקות לאחר מכן באייה חתך למרכז מהאגף הימני והבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-56 אוסקר גלוך הוביל את ההתקפה, הוא נתן כדור עומק אל אבו עיאש שחלף על פני המגן שלו ומזווית קשה בעט אל המסגרת אך רועי כהן הדף את הכדור.

בדקה ה-62 נס ציונה איימה לראשונה במחצית השניה. כדור עומק אל תוך הרחבה הגיע אל ארי נייגו שבעט אל המסגרת ותומר אלון הדף.

בדקה ה-71 בר לין, שנכנס כמחליף, איים על השער מחוץ לרחבה, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. דקה לאחר מכן ההתקפה הגיעה מצד שמאל. באייה הרים לרחבה ואבו עיאש בעט מהאוויר החוצה.

בדקה ה-75 הצהובים הגיעו למצב הטוב ביותר במשחק. כדור רוחב של עילאי תומר חלף על פני יקיר זילברמן והגיע אל אבו עיאש שמול שער ריק אך מזווית קשה מצא את הרשת החיצונית.

בדקה ה-90 נס ציונה יצאה למתפרצת, דונלד קודיה בעט מסף הרחבה אל המסגרת ותומר אלון הדף.

בשניה האחרונה של המשחק זה הגיע. כדור רוחב של עילאי תומר הגיע אל יקיר זילברמן שבעט בנגיעה את הכדור אל תוך הרשת. 0:1 למכבי וכך גם התוצאה נשארה בסיום.