אחרי פגרה בת שבוע מכבי תל אביב נפרדה הערב (שבת) בתיקו 1:1 עם מכבי פ"ת במחזור ה-2 בליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים, עם הופעת בכורה של גבי קניקובסקי בהרכב עלתה ליתרון משער בכורה של סטיפה פריצה (30) אבל לאמק בנדה מצא את שער השיוויון בדקה ה-57. סבוריט נפצע במהלך המחצית הראשונה והוחלף.

הרכב פותח

מכבי עלתה עם הרכב שכלל את עידן נחמיאס לצידם של הרננדס, סבוריט וג'ראלדש. דן גלזר פתח בקירוש עם עדן שמיר ודן ביטון. הרכש הטרי, גבי קניקובסקי ערך את הבכורה כשפתח בחלק הקידמי עם אילון אלמוג וסטיפה פריצה.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של גישושים וניסיון של ג'ראלדש בבעיטה מחוץ לרחבה. גם ביטון בחן את ינקו בבעיטה ממרחק אבל מצא את שוער פ"ת עירני. בדקה ה-23 מכבי יכולה הייתה לעלות ליתרון אחרי כדור עומק נהדר של קניקובסקי שמצא את ביטון, האחרון הוריד עם הראש לנחמיאס שבעט מ-7 מטרים מעל לשער.

מכבי המשיכה ללחוץ ושתי דקות לאחר מכן גם עדן שמיר ואילון אלמוג במהלך אחד מצאו את ינקו מוכן. דקה לאחר מכן, סבוריט הכניס כדור נהדר לביטון שמזווית קשה ניסה לכבוש אבל הכדור חמק סמוך לקורה.

בדקה ה-30 הלחץ הניב פרי. התקפה שהתנהלה מצד ימין מצאה בכדור ארך לשמאל את קניקובסקי שמתוך הרחבה בעט לפינה של ינקו. שוער פ"ת הצליח להדוף את הכדור לרגליו של פריצה שמקרוב כבש את שער הבכורה שלו במכבי. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה במומנטום החיובי וחיפשה את השני. בדקה ה-32 סבוריט השתלט על כדור 25 מטר אלכסונית משערו של ינקו והפתיע בבעיטה שמצא את משקוף שערה של פ"ת.

בדקה ה-36 מכבי ערכה חילוף ראשון מאולץ במשחק. אנריק סבוריט נפצע ברגלו ואופיר דוידזאדה תפס את מקומו. רגע לפני השריקה למחצית הרננדס המשיך נגיחה של פריצה וכמעט הכפיל את התוצאה. 

מחצית שנייה

בדקה ה-49 דניאל פרץ עצר כדור שטוח שנבעט מתוך הרחבה ומנע שער שיווין. בדקה ה-55 פריצה של דוידזאדה בשמאל הסתיימה ברוחב לביטון שבעט חלש לידיו של ינקו.

בדקה ה-57 מכבי פ"ת מצאה את שער השיוויון מנגיחה של לאמק בנדה מהרמה מימין. 1:1. מיד אחרי שער השיויון ערכה מכבי חילוף כפול כשאלמוג ופריצה פינו את מקומם לטובת מתן חוזז ואוסאמה חלאילה.

החל מהדקה ה-73 המשחק נעצר לטיפול בשחקני פ"ת הפצועים ובזמן הזה ערך ואן לוון שני חילופים – שרן ייני ואבי ריקן נכנסו על חשבונם של דן ביטון ועדן שמיר.

בסיום, למרות התקפות של מכבי על שערו של ינקו, נפרדו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות.