מכבי תל אביב וחברת קופל גרופ חתמו על הארכת הסכם החסות לשנתיים הקרובות. במסגרת ההסכם הלוגו של קופל גרופ יתנוסס על מכנסי המשחק הרשמיים של הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער.

מנכ״לית המועדון, שרון תמם, ברכה ואמרה: "אנו שמחים על העמקת הקשר עם חברת קופל גרופ, נותן חסות של המועדון למעלה מעשור. אנו מצפים להמשיך לעבוד יחד ולהעניק ערך מוסף משמעותי לקבוצת קופל המובילה בתחום שירותי דרך ופורצת דרך בתחום כתבי השירות. אנו גאים בהמשכיות הקיימת בקרב נותני החסות של המועדון, וקופל גרופ בפרט, ונמשיך לפעול על מנת לעמוד בציפיות והסטנדרטים הגבוהים אליהם כולנו מכוונים".

מיקי קופל, אוהד מכבי כבר למעלה מ-41 שנים, אמר לאחר חתימת ההסכם: ״ההחלטה להמשיך ולהעמיק את הסכם החסות שלנו עם מכבי תל אביב מגיעה בראש ובראשונה משום שבבחינת הדברים לאורך השנים השותפות הזו היא הצלחה גדולה מאוד. מבחינתנו השאיפה להיות הכי טובים, הכי גדולים, הכי מצליחים – התחברה באופן מלא לערכים של המועדון. מכבי וקופל מכוונים תמיד למצוינות, הישגיות ולמקצוענות. הזכות לשמש כספונסר במכבי תל אביב מציבה בפנינו רף גבוה שהוא גם הסטנדרט שלנו כמותג". 

קופל גרופ נוסדה בשנת 1999 ומעניקה שירותים משלימים באמצעות כתבי שירות ומנויים ללקוחות במספר תחומים עיקריים. הקבוצה מעניקה שירות על ידי שלושה מותגים: Start car, המותג המקורי והמסורתי לתחום שירותי הרכב, Electro Kopell, מותג לכתבי שירות ומנויים בתחום תיקון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבתים ומשרדים, ו-JOBIT, חברה המעניקה תפעול מוצרים פנסיונים למעסיקים.