שנה עברית חדשה מלאה בציפיות מתחילה ממש עכשיו. הליגה יצאה לדרך, הכדורגל שלנו חזר במלוא העוצמה – וכולנו רוצים להיות שם כשזה קורה! לצפות במכבי שלנו מהיציע, לדחוף את הקבוצה ברגעים בהם היא צריכה אותנו, להתרגש מכל דריבל ולשאוג משמחה כשהכדור מרעיד את הרשת. 

על מנת שנוכל לחוות את הרגעים האלה כולנו חייבים לשמור על הבריאות – כדי לשמור על הכדורגל. בימים אלה המלחמה בנגיף הקורונה נמצאת בעיצומה וגם ענף הכדורגל נאבק. אף אחד מאיתנו לא רוצה שיסגרו לנו את הכדורגל או שמכבי תיאלץ חלילה לשחק על הדשא באיצטדיון בלומפילד כשאתם לא איתנו ביציעים. 

מסכות, מסכות, מסכות!

החדשות הטובות הן שזה תלוי בנו. מה עושים? פשוט ממלאים את הנחיות משרד הבריאות ובראשן: עטיית מסכות לאורך כל זמן השהות באיצטדיון! האחריות האישית שלכם היא קריטית במקרה זה ותסייע רבות למניעת הגבלות. שימו לב כי באיצטדיונים צפויה להיות אכיפה מוגברת של הנחיה זו.

מה צריך כדי להיכנס לאיצטדיון?

על פי החלטת משרד הבריאות כל אוהד מעל גיל 3 מתבקש להציג בכניסה לאיצטדיון תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית.

לרשותכם יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה בכניסה לקופות שממול שער 4. הבדיקה כרוכה בהרשמה ותשלום מראש (להרשמה לחצו כאן). עלות הבדיקה – 60 ש"ח (ילדים מגיל 3 עד 12 ו-3 חודשים ייבדקו ללא עלות). 

להרשמה לבדיקת קורונה מהירה ותשלום לחצו כאן

התשלום באמצעות עמוד ההרשמה בלבד ולא יהיה ניתן לשלם במתחם הבדיקה במזומן או אשראי. עמדת הבדיקות תהייה פתוחה ביום שבת החל מהשעה 12:00.

זכאים לכניסה לאיצטדיון

  • תו ירוק: בעלי תעודת חיסון (מחוסנים)
  • תו ירוק: בעלי תעודת מחלים (מחלימים)
  • בעלי תוצאה שלילית בבדיקת קורונה מיידית, שבוצעה ב-24 השעות לפני שריקת הפתיחה. יש להציג את תוצאת הבדיקה בצמוד לת.ז.
  • בעלי תוצאה שלילית בבדיקת PCR שבוצעה עד 72 שעות ממועד האירוע. את תוצאת הבדיקה (ברקוד) יש לסרוק באפליקציית הרמזור (בעלי אייפון לחצו כאן / בעלי מערכת הפעלת אנדרואיד לחצו כאן) או באתר משרד הבריאות על מנת לקבל תו ירוק שיאפשר להיכנס לאצטדיון.  

ילדים מתחת לגיל 3 לא מחויבים בהצגת בדיקת קורונה.

לרשותכם עומדים מתחמי הבדיקות המהירות (הבדיקות לגילאי 3-12 ללא עלות):

מפעילי מתחמים אלו מחוברים למערכות משרד הבריאות לדיווח תוצאות שליליות ומתן תו ירוק.