פרי גיים

מכבי תל אביב התארחה הערב (חמישי) בעיר קלגנפורט שבאוסטריה למשחק מול לאסק במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בקונפרנס ליג. שתי הקבוצות הגיעו לאחר ניצחון במחזור הפתיחה, כאשר הצהובים גברו 1:4 על אלשקרט במחזור הפתיחה ואילו המארחת על ה.י.ק. הלסינקי.

פטריק ואן לוון החליט להציב את שחר פיבן במרכז ההגנה במקומו של עידן נחמיאס, שנפצע במשחק הליגה מול הפועל באר שבע בשבת. מלבד זאת, מאמן מכבי לא ביצע שינויים נוספים בהרכב שלו כאשר ברנדלי קובאס, גבי קניקובסקי וסטיפה פריצה פתחו פעם נוספת בחלק ההתקפי של הצהובים.

מחצית ראשונה

פתיחת המשחק היתה שייכת לאוסטרים שלמרות משחק שקול הצליחו לעלות ליתרון בדקה העשירית. כדור רוחב חד מצד שמאל הוסט לקורה על ידי שמידט החלוץ וסאשה הורבאט הגיע ראשון לריבאונד ושלח מקרוב פנימה. 0:1 ללאסק. שתי דקות לאחר מכן המארחת היתה יכולה להכפיל לאחר ששמידט נשלח לעומק, אבל יציאה טובה של דניאל פרץ עצרה אותו. 

מכבי ניסתה להיכנס למשחק ובדקות הבאות גם הגיע לשתי הזדמנויות קורצות. בדקה ה-14 דן גלזר נגח החוצה כדור מסוכן מטווח קרוב, 3 דקות לאחר מכן פריצה הגיע למצב קורץ ברחבה אבל בעט מעל השער. מכבי המשיכה לחפש את השער ובדקה ה-19 בעיטה חזקה של ביטון חלפה סמוך למסגרת. בדקה ה-28 לאסק רשמה איום משלה לאחר קרן ונגיחה של הבלם פיליפוביץ' אבל פרץ הגיב טוב וקלט את הכדור. 

בדקות הבאות מכבי שלטה יותר בכדור אבל דווקא האוסטרים הצליחו לצאת קדימה ולהגיע להזדמנות עם כדורים של גויגנגר ומארשיץ' שלא מצאו את המסגרת. 

מחצית שנייה

11 דקות בתוך המחצית השנייה מכבי ייצרה התקפה טובה כאשר קניקובסקי הכניס עומק לפריצה, שהגיע לזה בקושי והכדור המשיך החוצה. דקה לאחר מכן קניקובסקי נשלח בכדור ארוך באגף שמאל, חתך יפה למרכז אבל הבעיטה שלו חלפה מעל השער. בדקה ה-62 לאסק היתה קרובה לכבוש את השני אבל דניאל פרץ הגיב עם הצלה כפולה נהדרת לאיומים של ראגוז' וגויגינגר והציל את הצהובים. 

שניות לאחר מכן ואן לוון החל לרענן את השורות כאשר חוזז וגררו החליפו את ביטון וקובאס. מכבי הגיבה טוב לחילופים ובדקה ה-68 הגיעה להזדמנות מסוכנת לאחר קרן, אך נגיחה של דוידזאדה חלפה על פי השער ופיספסה את פיבן במעט.  

17 דקות לפני בסיום מכבי ביצעה חילופים נוספים כששמיר וחלאילה החליפו את ייני ופריצה. בדקה ה-74 לאסק יצאה להתקפה מהירה, באליץ' חדר לרחבה, אבל פרץ יצא טוב והקדים אותו. מכבי לא התייאשה ובדקה ה-87 הצליחה להשיג את השיוויון. גררו קיבל את הכדור באגף ימין, העביר רוחב למרכז ועדן שמיר, שהצטרף מאחור, סיים יפה עם בעיטה לפינה הרחוקה. 1:1 בקלגנפורט. בדקה ה-90 חלאילה קיבל הזדמנות משלו עם וולה מתוך הרחבה, אבל בעט למרכז השער והשוער קלט. בתוך תוספת הזמן גם חוזז ניסה עם בעיטה שטוחה, אך שוב שלאגר היה במקום.