מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מפתח תקוה במסגרת המחזור ה-3 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש עם מאזן חיובי של 2 ניצחונות מ-2 משחקים. גם היריבה הגיעה למפגש עם מאזן מושלם. מאמן הקבוצה, אורי דוד, בחר לפתוח עם הרכב זהה מהניצחון במחזור הקודם במשחק החוץ נגד בית״ר ירושלים.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אריאל בלסון (אדיר קורדובה, 76׳), שון עדרי (עומרי ג׳רפי, 84׳), רוי רביבו, רוי נאוי, עידו מזרחי (עומר פרוכטמן, 69׳), אנר אושמנדי, אוסקר גלוך, אוראל ברייה (אביב פלס, 76׳) וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 84׳).

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-5 של המשחק הצהובים כמעט ועלו ליתרון מוקדם. ההתקפה החלה במרכז אצל אנר אושמנדי שמצא את אוראל באייה באגף השמאלי, שחקן הכנף השאיר למגן השמאלי, רוי רביבו, שנתן כדור רוחב אל אוסקר גלוך, הקשר בעט בנגיעה אל השער אך הכדור נבלם ונעצר אצל שוער היריבה, מאור ארליך.

בדקה ה-23 שוב מכבי איימה על השער. רוי נאוי נצן כדור רוחב על קו ה-16, אוסקר גלוך הוריד בנגיעה אל באייה שבעט בעוצמה סמוך לקורה והחוצה. בדקה ה-27 באייה איים שוב על השער, הפעם הבעיטה שלו נקלטה אצל השוער.

בדקה ה-30 זה נכנס. הרמה מצד ימין של עילאי תומר ננגחה על ידי ההגנה, אוסקר גלוך הגיע ראשון אל הריבואנד ובעט מהאוויר כדור מדויק אל החיבורים. 0:1 למכבי.

בדקה ה-34 גלוך השלים צמד מרשים. שוב מהלך כדורגל נהדר של הצהובים הסתיים בשער. אוראל באייה הרים כדור טוב אל הרחבה וגלוך בעט בנגיעה כדור שטוח ומדויק אל הרשת. 0:2 למכבי.

עד הדקה ה-41 פתח תקוה איימו פעמיים על השער. בשתי ההזדמנויות זה היה חלוץ הקבוצה, אריאל לוגסי. הבעיטה הראשונה שלו הלכה סמוך לקורה והחוצה והבעיטה השניה נהדפה על ידי תומר אלון.

בדקה ה-42 באייה חת מהאגף אל המרכז והבעיטה שלו פגשה את המשקוף והכדור יצא החוצה.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים. עידו מזרחי פרץ בצד הימני אל תוך הרחבה, הוא הוכשל ושופט המשחק שרק לפנדל לזכות מכבי. אנר אושמנדי ניגד לבעוט והכדור נקלט אצל ארליך.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור פתח תקוה. בדקה ה-50 הרמה מצד שמאל הגיעה אל דניאל גולאני שבעט מתוך הרחבה החוצה. 7 דקות לאחר מכן שוב גולאני איים על השער, הפעם הוא חתך מהאגף הימני אל המרכז והבעיטה שלו מסף הרחבה הלכה החוצה.

בדקה ה-61 אוסקר גלוך השלים שלושער. רוי נאוי חילץ את הכדור ליד הרחבה של פתח תקוה, קרלוס ריברה בישל לגלוך שבעט ממרכז הרחבה אל החיבור. 0:3 למכבי.

בדקה ה-65 כדור רוחב של קשר פתח תקוה הגיע אל הדר פוקס שבעט בנגיעה אל הקורה.

בדקה ה-67 הצהובים השלימו רביעיה. הרמה של רוי רביבו הושמטה על ידי ארליך אל תוך השער. 0:4 למכבי. אחרי השער, ארליך פגע ללא כדור בשחקן מכבי וקיבל כרטיס אדום ישיר.

בדקה ה-80 הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. אביב פלס, שנכנס כמחליף, בעט אל השער והכדור נבלם אצל הבלם. קרלוס ריברה בעט את הריבאונד אך הכדור לא התלבש טוב על כף רגלו והורחק על ידי ההגנה.

בדקה ה-90 דניאל גולאני מצא את המשקוף עבור פתח תקוה בבעיטה חופשית.