מכבי תל אביב סיימה הערב (שני) את המשחק מול מ.ס אשדוד עם הפסד 2:0 באיצטדיון בלומפילד. בסיום הקשר דן גלזר נתן הזווית שלו למשחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-7 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

צפו בגלזר מדבר:

"כולנו חווים פתיחת עונה פחות טובה, מאחרון השחקנים ועד המאמן והצוות", אמר גלזר, "עצוב לי, אני מקווה שמכאן נהיה ביחד ונתחזק, אין מה לעשות, כבר בשבת להציג כדורגל יותר טוב ולצבור נקודות".

על היכולת של הקבוצה אמר: "אין לי הסבר חד משמעי אחרי המשחק, אנחנו עובדים הכי קשה שבעולם כדי להצליח. כמו שהקהל מאוכזב גם אנחנו מאוד מאוכזבים. לא כיף, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לצבור יותר נקודות, אנחנו צריכים לקחת אחריות כולנו וביחד, להתחזק ולהמשיך קדימה".

"ככה מכבי לא צריכה להיראות ואני כאחד שגדל במועדון, קשה לי, קשה לנו, אבל  אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהאמין", הוסיף, "אנחנו מקווים שכבר ביום שבת נעשה את זה. דווקא בתקופות כאלה פחות טובות צריך להיות ביחד, להתאחד, להתגבש. כולנו חברים טובים על המגרש ומחוצה לו, כבר ממחר נעבוד הכי קשה שאפשר כדי לשנות את המצב. אני מבין לליבו של הקהל שמוחה ומאוכזב, גם אנחנו מאוד מאוכזבים".

צפו בוואן לוון מדבר:

"זו לא הרגשה נעימה להפסיד משחק, אני לא חושב שהקבוצה עשתה זאת בכוונה. ספגנו כרטיס אדום שהשפיע על התוכניות שלנו", אמר פטריק ואן לוון לאחר המשחק, "ראיתי שבמהלך המשחק זו עבירה שכולם ממשיכים אחריה, גם השופט, ואני חושב שזה השפיע על המשחק, במיוחד בשבוע ארוך עם שני משחקים, זה השפיע עלינו ועל הריכוז שלנו כקבוצה".