מכבי תל אביב שבה מפגרת הנבחרת במטרה ליצור רצף ניצחונות אבל דווקא אחרי מחצית ראשונה טובה שהסתיימה ביתרון 1:2 של מכבי, נתניה חזרה למשחק והפכה את התוצאה במחצית השנייה.

מאמן הצהובים, פטריק ואן לוון, סיכם את המשחק ואמר: "אנחנו היינו צריכים לסיים את המחצית הראשונה הטובה שלנו עם יותר משני שערים. ערכתי את השינויים עם פתיחת המחצית הראשונה כי לא הרגשתי שברנדלי ודן ביטון השפיעו במחצית הראשונה ורציתי להוסיף מהירות עם גררו וכוח עם גולסה ובמטרה להמשיך את המחצית השנייה כמו ששיחקנו במחצית הראשונה אבל זה לא קרה. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה והצגנו את האיכויות שלנו והמחצית השנייה הייתה רעה מאוד".

"המנטליות הזאת לא מתאימה למכבי תל אביב ולקבוצה", הוסיף פטריק. "אחרי המחצית הראשונה דיברנו על זה שהיינו צריכים לנצל יותר מצבים במחצית הראשונה ושאנחנו צריכים להמשיך ולשחק באותה צורת משחק במחצית השנייה אבל כמו שכולם ראו, ב-6 דקות אם שער השיוויון ואחרי זה המהפך זה נגמר".

על החילוף של פריצה ובאוסמה חלאילה: "שיחקנו אם שני חלוצים פריצה וגררו. רציתי להוסיף מהירות ולכן הכנסתי את חלאילה יחד עם גררו".

"נערכנו לשני מערכים של נתניה לקראת המשחק הזה והם שיחקו בשני המערכים האלה ככה שידענו למה לצפות. במחצית השנייה הם השיגו את שער השיווין ומהנקודה עם התמלאו באנרגיות וזו התוצאה. יש לאוהדים את הזכות להיות לא מרוצים. גם אני לא מרוצה ממה שהיה פה היום".