אחרי ההפסד הערב 4:2 למכבי נתניה, קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני התייחס לתוצאה הכואבת וסיכם את המשחק: "אין לי הסבר ליכולת של הקבוצה במחצית השנייה. תחושה רעה וכעס כמו שצריכים להרגיש אחרי משחק כזה. נצטרך לראות את המשחק שוב ולנתח את המחצית הזו. אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה טובה הבקענו שני שערים וחבל שלא הבקענו יותר. במחצית השנייה לא מצאנו פתרונות למשחק של נתניה וזה מה שהוביל להפסד".

על פתיחת העונה של הקבוצה אמר הקפטן: "אנחנו לא אוהבים לפתוח ככה עונה. אנחנו רגילים ורוצים ודוחפים להתחיל את העונה במקום הראשון ולהישאר שם. אבל הרגשה לא נותנת לנו נקודות. צריך לעבוד קשה, לשחק חכם, לנצל מצבים. יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם".

"הקהל מביע את דעתו וזה בסדר. אנחנו צריכים לרצות את הקהל ולעשות הכל כדי לשמח אותו ואנחנו לא עושים את זה כרגע. אני לא משחק שנה כדורגל. היו לי עונות פחות טובות גם בקריירה ובמכבי תל אביב. אנחנו משחקים לא טוב וזה בסדר גמור שהאוהדים מבקרים אותנו ומביעים חוסר שביעות רצון. בשנים האחרונות המקום הכי גרוע שלנו היה השני. אנחנו מאמינים במאמן. הוא בן אדם מאורגן שיודע מה שהוא רוצה וזה להוציא מאיתנו הכי טוב שאפשר. התפקיד שלנו ושל המאמן זה למצוא את הנוסחא הנכונה כדי לנצח וכרגע זה לא קורה. יש פה דור של שחקנים צעיר שאנחנו רוצים לחנך אותו שעושים את הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות ולסיים הכי גבוה".