רגע לפני פגרת הנבחרות מכבי תל אביב תארח מחר (א', 20:15) את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור החמישי של ליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני, דיבר היום מתן חוזז על המשימה שצפוי לו ולחבריו במפגש שיייערך באיצטדיון בלומפילד. 

על ההתמודדות עם הלו"ז הצפוף אמר חוזז: "זה המצב כשיש מפעל אירופי, אבל הסגל פה מותאם לזה ואנחנו מוכנים".

על התחושות לאחר המשחק מול לאסק והתמיכה של הקהל במשחק:

"היה סיום מעניין, אנחנו השחקנים גם האמנו שאפשר לכבוש שער ניצחון, היה משחק שקול ותוצאה סבירה אפשר לומר במשחק חוץ לא קל. היה מאוד מרגש לראות את האוהדים ביום חמישי, זה שימח אותנו, דירבן אותנו, הכניס לנו אנרגיות טובות ואנחנו מצפים שהם גם יגיעו ביום ראשון. אנחנו נעשה הכל כדי לשמח אותם וניתן את כולנו כדי שייצאו מרוצים".

על ההיכרות עם מאמן הפועל ירושלים זיו אריה:

"כן, זיו אימן אותי ארבע שנים ויש לו חלק גדול בהתפתחות שלי כשחקן, אני בטוח שיהיה משחק לא קל מול קבוצה שעומדת טוב טקטית אבל אני חושב שאנחנו צריכים לנצח ונעשה הכל כדי לנצח. המשחק הקודם מולם לא היה קל, זו יריבה קשה וראינו נגד קבוצות אחרות שקשה להבקיע מולם. אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח".

על התחרות בסגל:

"כמו בכל שנה יש תחרות, זה לא משהו שחדש לנו, בכל שנה במכבי יש תחרות על הסגל וההרכב, כל שחקן צריך לשמור על עצמו ולהיות מוכן בכל רגע, ומתי שהוא ישחק להיות שם ולעשות משהו שישפיע. כל אחד צריך לעשות את הכי טוב שלו".