מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מחדרה במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-1 עם מאזן של 6 ניצחונות ותוצאת תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש שם מהמקום ה-9 בטבלה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים ברכב הקבוצה ממחזור אמצע השבוע כאשר בחלק הקדמי פתחו אוראל באייה, בר לין וקרלוס ריברה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, שון עדרי, אדיר קורדובה (אריאל בלסון, 66׳), רוי רביבו, אנר אושמנדי, אוראל באייה (אורי הלוי, 82׳), רוי נאוי, אוסקר גלוך (עידו מזרחי, 88׳), בר לין (מוחמד אבו עיאש, 82׳) וקרלוס ריברה (עומר פרוכטמן, 66׳).

מחצית ראשונה
כבר בפתיחת המשחק הצהובים הגיעו למצב טוב מול השער של חדרה. בדקה ה-5 בר לין הכניס כדור עומק אל קרלוס ריברה, החלוץ בעט בנגיעה אל השער אך שוער היריבה, איתי אהרוני, הדף.

שתי דקות לאחר מכן חדרה איימו לראשונה על השער. מוחמד רביע נשלח קדימה אל הרחבה הבעיטה שלו הלכה אל השער ואדיר קורדובה גלש בזמן והסיט את הכדור לקרן.

בדקה ה-12 מגנה הימני של הקבוצה, עילאי תומר, פרץ מהצד הימני לכיוון המרכז, הוא חלף על פני שני שחקני הגנה ובעט ברגל שמאל, אהרוני ירד וקלט את הכדור.

בדקה ה-27 הצהובים עלו ליתרון. התקפה מסודרת מצד שמאל הסתיימה בבעיטה של בר לין, אהרוני הצליח להדוף ואוסקר גלוך בעט את הריבאונד פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-37 זה כבר 0:2 עבור מכבי. גלוך קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ימינה על הקו של הרחבה ובעט כדור לפינה הרחוקה פנימה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור חדרה. בדקה ה-47 עומר יונס קיבל את הכדור בצד ימין, הוא בעיט לכיוון השער והכדור התגלגל סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-58 קשר חדרה, אלעד מדמון, ניסה את מזלו מרחוק, הכדר הלך אל השער והכדור נבלם אצל ההגנה.

עד הדקה ה-70 המשחק התאזן, שתי הקבוצות ניסו להניע את הכדור ולא הצליחו לייצר מצבי הבקעה.

בדקה ה-71 בעיטה חופשית של קשר חדרה, ליאור רוקח, הלכה אל המסגרת ותומר אלון הגיב טוב והדף את הכדור המסוכן.

עד סיום המשחק חדרה לחצו וניסו לחזור אל המשחק ללא הצלחה. בסיום 0:2 למכבי.