מכבי תל אביב תתארח בשבת הקרובה (17:30) אצל הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-8 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) דיבר מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי, שידריך את הקבוצה במשחק הקרוב, על המשימה שמחכה לצהובים בצפון.

צפו ביצחקי מדבר

"הפרידה מפטריק לא היתה קלה, זה נכון", אמר יצחקי בפתיחת דבריו, "פטריק היה הרבה שנים במועדון, היה במחלקת הנוער, עשה הרבה מאוד דברים טובים במחלקת הנוער, גם בקבוצה הבוגרת, אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. נאחל לו מכאן בהצלחה בהמשך הדרך. אנחנו בפוקוס לקראת המשחק".

על הסיטואציה בה הוא והקבוצה מגיעים למשחק אמר יצחקי: "הסיטואציה היא לא נורמלית, אבל כמו שאמרתי קודם, כרגע אנחנו מסתכלים על מה יהיה במשחק הקרוב. מבחינתי כל הפוקוס צריך להיות על המשחק הקרוב מול קריית שמונה, אני צריך להכין את השחקנים בצורה הכי טובה שיש. אני מאמין בשחקנים האלה, אני חושב שיש פה סגל טוב שהאיכויות שלו הרבה יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו. גם השחקנים מודעים לסיטואציה וכולנו ביחד, אבל כולנו ביחד, צריכים להוציא את מכבי מהמקום שהיא נמצאת בו".

על תפקודו כמאמן הזמני של הקבוצה הוסיף: "מבחינתי, אני פה תמיד בשביל מה שהמועדון יבקש ומה שהמועדון יצטרך. זה זמני ואנחנו עובדים כבר על חיפוש מאמן".

לסיכום התייחס יצחקי ליריבה שמחכה למכבי: "קריית שמונה קבוצה קשה מאוד. יש שם כמה שחקנים מוכשרים, בשנים האחרונות נתקלנו בהמון קשיים כששיחקנו שם, זה מגרש מאוד ביתי אבל נצטרך לבוא מפוקסים מהשנייה הראשונה ולשים את הלב במגרש. בסופו של דבר יש איכויות בקבוצה הזו, אנחנו צריכים להגיע עם הרבה לב והרבה נשמה ואני בטוח שיחד עם זה הכדורגל יגיע".