מכבי תל אביב שבה הערב למסלול הניצחונות אחרי שגברה 0:1 על הפועל ירושלים במחזור ה-5 בליגת הבורסה לניירות ערך. אחרי 84 דקות בהן הצהובים ניסו למצוא את הפירצה בהגנה הסבוכה של הירושלמים, אדוארדו גררו מצא את הרשת של אדליי. 

אייל גולסה, שנעדר אחרי תקופת החלמה מפציעה ברגל, ערך את הבכורה אחרי שעלה כמחליף במחצית השנייה. עוד לפני כן השחקנים הגיעו לאצטדיון כשהם עונדים את סרט המודעות הוורוד המציין את חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד.

הרכב פותח:

ואן לוון ערך מספר שינויים בהרכב של הצהובים כששרן ייני פתח בהגנה לצידם של הרננדס, דוידזאדה וג'ראלדש. בקישור גלזר פתח עם עןד שמיר וגבי קניקובסקי ששיחק במרכז. חוזז , גררו ופריצה פתחו בשלישייה הקידמית.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה עם לחץ על שערה של הפועל ירושלים ובדקה ה-5 כבר עלתה ליתרון משער של גררו, אבל השופט שניר לוי הורה על נבדל של החלוץ. 

מכבי המשיכה ללחוץ ולשלוט במשחק בעוד הפועל ירושלים בשני ניסיונות מכדורים נייחים כמעט וסיכנה את שערו של פרץ. חוזז, גררו וקניקובסקי היו קרובים להפתיע את אדליי בבעיטות ממרחק אבל השוער של הירושלמים היה במקום כדי למנוע מהצהובים לעלות ליתרון בשלב מוקדם של המחצית הראשונה.

מכבי אמנם שלטה במשחק אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים ובסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ערכה את החילוף הראשון – פריצה יצא ופינה את מקומו לאוסאמה חלאילה. 3 דקות פתיחת המחצית שוב גררו כבש שער שנפסל בטענה שהכדור חצה את קו החוץ לפני הנגיחה של חלאילה למרכז תיבת החמש.

בדקה ה-53 ערך ואן לוון את החילוף השני במשחק כשהכניס את דן ביטון והוציא את גבי קניקובסקי. בדקה ה-68 של המשחק ערכה מכבי את החילוף השלישי במשחק כשמתן חוזז הוחלף על ידי ברנדלי קובאס. 

בדקה ה-80 ערכה מכבי את החילופים האחרונים במשחק. אייל גולסה, שהחליף את עדן שמיר, ערך את הבכורה שלו העונה אחרי תקופת החלמה ארוכה. אנריק סבוריט החליף את אופיר דוידזאדה.

מכבי המשיכה לחפש את הפירצה בהגנה הסבוכה של ירושלים עם ניסיונות של קובאס וביטון מחוץ לרחבה, אך ללא הצלחה עד לדקה ה-85. כדור קרן משמאל הגיע לקובאס שמצא את גררו שמתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה של אדליי ופנימה. 0:1 למכבי!

גם ביטון וקובאס היו קרובים לעלות על מסך הכובשים, אך הפעם אדליי היה במקום.