כשהיא נמצאת במקום הראשון בבית 1 של הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב יצאה היום (שלישי) לפינלנד לקראת משחק החוץ שמצפה לה ביום חמישי הקרוב (17:30) מול ה.י.ק. הלסינקי במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים.

עוד לפני ההמראה קיימה הקבוצה אימון בוקר במתחם האימונים בקריית שלום, כאשר אחריו יצאו השחקנים ואנשי המועדון לנמל התעופה בן גוריון.

מחר ההכנות למשחק מול הפינים יעלו הילוך עם אימון מסכם שתקיים מכבי באצטדיון BOLT ARENA בו יתקיים המשחק. עוד לפני כן תתקיים מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואתם מוזמנים לקבל דיווחים חיים באתר ובאפליקציה. בעמוד האינסטגרםהפייסבוק, טוויטר והטיקטוק של מכבי תוכלו למצוא סרטונים ותמונות החל מההמראה להלסינקי ולאורך כל השהייה.

לפני ההמראה התייחס דן גלזר למשימה שמצפה למכבי: "זה משחק חשוב מאוד. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק באירופה, פתחנו את שלב הבתים בצורה טובה ובעזרת השם נצא ונעשה תוצאה טובה, נחזור לארץ ואז נתמקד בליגה".

 

על ההתאוששות מההפסד למכבי נתניה בשבת סיפר: "היו יום-יומיים לא פשוטים, היינו מבואסים מאוד, מתוסכלים. לא פשוט לנו המצב ואנחנו עובדים הכי קשה שאפשר כדי לשנות את זה. אנחנו מאמינים בעצמנו וטוב שיש משחק די קרוב למשחק שהיה בשבת כדי לצאת מההרגשה המבאסת, בתקווה שנחזור לשמוח".

על משטח הדשא הסינתטי ומזג האוויר החורפי יחסית בו תיתקל הקבוצה בפינלנד הוסיף: "אנחנו מודעים לזה, אלה תנאים שאנחנו לא רגילים אליהם אבל נעשה את המיטב. עבדנו קשה על כל האספקטים הטקטיים שלהם, אנחנו באים מוכנים ובעזרת השם נעשה את העבודה".  

התמונות מאימון הבוקר: