מכבי תל אביב שבה הערב למסלול הניצחונות אחרי שגברה 1:3 על עירוני קריית שמונה במגרש הצפוני. הקבוצה עשתה זאת תחת הדרכתו של מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, שהדריך את הקבוצה וסיכם בסיום את המשחק הראשון שלו על הקווים:

"זה חדש לי. אנחנו צריכים להתרגל גם לדברים חדשים ומתחים. מי שמתעסק בכדורגל צריך לדעת תמיד לעמוד תחת לחץ. לא חשבנו שנפתח את העונה בליגה בצורה כזאת ועכשיו צריך לתקן את זה. נעשה את זה עם עבודה קשה וביחד".

על המשחק אמר: "היו חלקים במחצית הראשונה ששיחקנו לא טוב ואנחנו צריכים לשפר את זה. בסופו של דבר השחקנים גם הם בלחץ ויודעים שמצפים מהם ואני שמח שהם עשו את זה, זה מגיע להם ולאוהדים שלנו שהגיעו עד לפה ועודדו את הקבוצה".

"אלה אותם שחקנים ששיחקו טוב גם באירופה וגם במשחקים בליגה", הוסיף המאמן. "אין ספק שהתחלנו את הליגה לא טוב ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לתקן את זה ואנחנו נעבוד קשה כדי לתקן את זה".

על החלק שלו במצב של הקבוצה כמנהל מחלקת הכדורגל: "ההחלטות במכבי תל אביב מתקבלות ביחד. ההחלטה לפטר את פטריק ואן לוון זו ההחלטה שהתקבלה ואנחנו צריכים להתמודד איתה. אני פה כל עוד יצטרכו אותי. אני איש מערכת וזו מערכת מאוד טובה וחזקה ואני מקווה שהמשחק היום יעזור לנו להמשך. אנחנו בהליך של מציאת מאמן וכשיהיה מה להודיע בנושא נודיע".