מכבי תל אביב שבה הערב למסלול הניצחונות אחרי שגברה 1:3 על קרית שמונה לעיני כ-2000 אוהדים צהובים שעשו את הדרך לעיר הצפונית. הצהובים, תחת הדרכתו של מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, דווקא נקלעו לפיגור משער שבירו (28). קובאס איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. הרננדס (67 וחלאילה (94) השלימו את המהפך ורשמו ניצחון חשוב לצהובים.

ההרכב הפותח

מכבי תל אביב פתחה בהרכב שכלל את שחר פיבן במרכז ההגנה לצידם של הרננדס, ששב אחרי שריצה עונש הרחקה, אנדרה ג'ראלדש ואנריק סבוריט. בקישור פתחו דן גלזר יחד עם אייל גולסה ודן ביטון. קניקובסקי, קובאס ופריצה המשיכו לאייש את השלישייה ההתקפית.

מחצית ראשונה

2 דקות מפתיחת המשחק רשם פריצה את ההזדמנות הראשונה במשחק אחרי מהלך קבוצת נהדר מצד ימין שהסתיים ברוחב של ג'ראלדש שהמשיך בנגיעה סמוך לקורה.

מכבי שלטה במרכז המגרש ולמעט נגיחה אחת של קהת שהגיעה לידיו של פרץ, המארחת כמעט ולא הגיעה למצבים ממשיים ב-20 הדקות הראשונות של המשחק.

אבל בניגוד לכל מהלך המשחק בדקה ה-28 דווקא קרית שמונה עלתה ליתרון משער של שבירו אחרי הרמת כדור משמאל של מורגן. 0:1 לקרית שמונה.

למרות השער שספגה מכבי המשיכה לתקוף את שערה של קריית שמונה וניסיונות של קובאס פריצה מצאו את הגנת המארחת מוכנה.

רגע לפני המחצית קרית שמונה ניצלה משער שיוויון אחרי שגלזר ירה מתוך הרחבה כדור שנהדף מקרן אבל ברטקוס היה במקום כדי לעצור. בתוך תוספת הזמן של המחצית קובאס התנהל עם הכדור מצד ימין, חתך למרכז והניף את רגל שמאל לפינה העליונה של ברטקוס ופנימה. מכבי משווה ל-1:1!

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-52 פריצה כבש שער יתרון שנפסל בטענה לנבדל של ביטון לפני המסירה לחלוץ. דניאל פרץ עמד במבחן בדקה ה-62 כשעצר בהתקפה אחת שני מצבים מסוכנים של קרית שמונה מתוך הרחבה.

מכבי ערכה את השינוי הראשון שלה במשחק בדקה ה-64 כשמתן חוזז נכנס במקום כובש השער קובאס. מכבי שבה לסכן את שערו של ברטקוס עם בעיטה של גולסה שחמקה מהקורה וכעבור 3 דקות הגיע המהפך. בדקה ה-67 מכבי זכתה בכדור קרן מצד ימין ואחרי הניסיון של הגנת ק"ש להרחיק לואיס הרננדס הפציץ את שערו מ-20 מטרים לפינה העליונה ופנימה. 1:2 למכבי!

מכבי חיפשה את השלישי אבל בעיטות של חוזז וקניקובסקי חמקו סנטימטרים מהקורה של ברטקוס. בדקה ה-83 איל גולסה פינה את מקומו לטובת עדן שמיר. קניקובסקי הספיק להניף את רגל ימין מחוץ לרחבה אבל ברטקוס שוב היה במקום. גם פריצה פינה את מקומו בהמשך לטובתו של חלאילה ובנגיעה הראשונה שלו בכדורניצל טעות של אקה שהחזיר רע את הכדור לברטקוס והקפיץ מעל לשוער ופנימה. 1:3 למכבי!