מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 0:5 את ה.י.ק. הלסינקי בקונפרנס ליג ומי ששיחקו תפקיד משמעותי בהצגה הצהובה הם גבי קניקובסקי ועדן שמיר. הקשר ההתקפי כבש צמד, שמיר הוסיף שער משלו ובסיום הם התפנו לסכם את ההופעה של הקבוצה בבירת פינלנד. 

"אני חושב שכולם שיחקו טוב", אמר קניקובסקי, "שמחתי להבקיע צמד, אני רוצה להודות לקהל שהגיע עד לפה, שאפו להם, בקור הזה ובתנאים האלה, וכל הכבוד להם".

על התפקוד שלו במגרש אמר: "אני שחקן אמצע, אבל אני פה במכבי וכל עמדה שיצטרכו אותי אעשה אותה הכי טוב שלי. יש יתרונות וחסרונות בכל מצב, אבל אני פה בשביל מכבי ואני עושה את הכי טוב שלי".

על התוצאה החיובית הערב אמר הקשר המוכשר: "ברור שזה משפיע. במשחק הקודם שיחקנו מחצית ראשונה טובה ומחצית שנייה לא הופענו. במשחק הזה במחצית הראשונה היינו טובים ורצינו להמשיך את הממונטום. שיפרנו את זה. נצטרך לשפר את זה גם בהמשך כי אנחנו מכבי תל אביב".

שמיר: "הראינו שבאנו לקחת 3 נקודות"

"עשינו את זה קל עבורנו. ידענו שלא יהיה קל עם מגרש סינתטי, עם מזג האוויר, זה לא משהו שאנחנו רגילים אליו אבל מהרגע הראשון הראינו שבאנו לקחת 3 נקודות", אמר עדן שמיר שכבש את השער החמישי במשחק, "הראינו כדורגל טוב, יצרנו הרבה הזדמנויות ואני שמח שסיימנו את המשחק עם 5 שערים ולא ספגנו שער. זה חשוב לנו".

צפו בשמיר מדבר: