מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) את הקמפיין הנהדר בקונפרנס ליג. הצהובים ניצחו 0:3 את ה.י.ק. הלסינקי, שמרו על המקום הראשון בבית ועל הדרך גם הבטיחו את העלייה לפחות לשלב הנוקאאוט הראשוני של המפעל. בסיום מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי, שהדריך את הקבוצה, סיכם את ההופעה. 

"עבדנו על דברים באימונים גם לפני קריית שמונה וגם לפני המשחק היום. אני שמח שהשחקנים עשו את הדברים שביקשתי מהם במיוחד במחצית הראשוה. אני לא מרוצה מהמחצית השנייה, היתה לנו ירידה ונצטרך לשפר את זה", אמר יצחקי, "הגענו למספיק מצבים, אנחנו יכולים לייצר עוד אבל לאט לאט. זה מפעל אירופי ותמיד קשה ולא משנה מול איזו יריבה, ואני שמח שאנחנו שעשינו את זה קל".

על השנתיים המוצלחות של מכבי באירופה הוסיף יצחקי: "גם בשנה שעברה עשינו עונה אירופית די יפה. עברנו את שלב הבתים, שיחקנו מול קבוצה שראינו אותה משחקת בברנבאו רק אתמול אם אני לא טועה, ולא נפלנו מהם בשני המשחקים. השנה גם התחלנו את המפעל האירופי בצורה טובה. אנחנו במקום שמבטיח עלייה, עדיין לא יודעים לאן, אבל זה חשוב. גם הצד הכלכלי חשוב".

"כל משחק שאנחנו מנצחים ובטח מבקיעים בשני המשחקים האחרונים 6 שערים, מכניס ביטחון לשחקנים ונותן להם אמונה שיש להם את האיכות ורק צריך להביא אותה למגרש", הוסיף יצחקי, "עכשיו נתחיל להתכונן למשחק ביום ראשון, שהוא מאוד חשוב ואני לא צריך אפילו להסביר כמה הוא חשוב. בטח אחרי פתיחת העונה שלנו בליגה אסור להסתכל רחוק. אנחנו צריכים לחשוב ממשחק למשחק. עשינו את זה בק"ש, עשינו היום, ונעשה את זה גם בדרבי".