טל בן חיים ומתן חוזז חזרו היו הערב (חמישי) חלק מה-0:3 הנהדר של מכבי על ה.י.ק. הלסינקי במסגרת הקונפרנס ליג. הראשון חזר להרכב ואילו השני נכנס כמחליף וכבש שער נהדר, ובסיום הם סיכמו את ההופעה של הקבוצה. 

"זה ניצחון חשוב", אמר בן חיים, "עשינו את שלנו היום ואני חושב שאנחנו עומדים בציפיות עד עכשיו בקונפרנס ליג. מתחילת העונה היו רחשים שהמפעל הזה הוא לא הליגה האירופית אבל אנחנו כמועדון מגדירים את זה כהצלחה עד עכשיו".

על ההופעה ה-500 של שרן ייני הוסיף: "הקפטן שלנו, צריך יותר מדי מילים כדי לתאר אותו. זה ציון דרך מרשים שכל שחקן רוצה. מיותר לציין שזה בזכות ולא בחסד, הוא מקצוען. הוא הקפטן הכי טוב ששחקן יכול לבקש בקבוצה שלו, אני גאה בו ושמח בשבילו עד השמיים".

חוזז: "עליית שלב? זה מה שמצפים מאיתנו"

מתן חוזז התייחס לכך שמכבי הבטיחה עלייה לפחות לשלב הנוקאאוט הראשוני של המפעל ואמר: "זה משהו שדרוש ממועדון כמו מכבי, עם הסגל האיכותי שיש פה וההשקעה במועדון. כמובן שאנחנו מרוצים אבל אנחו גם יודעים שזה מה שמצפים מאיתנו".

על העבודה תחת ברק יצחקי בתקופה האחרונה אמר: "יש אווירה טובה, השחקנים נהנים, כולם מרימים קצב באימונים ונותנים את כל כולם, רוצים לשחק, הסגנון משחק השתנה קצת, עם יותר יצירתיות".

לקראת הדרבי ביום ראשון אמר חוזז: "המועדון יודע כמה הדרבי חשוב, לשתי הקבוצות. זה חשוב לנו ולקהל ניתן את המאה אחוז כמו בכל משחק".