מכבי תל אביב הבטיחה הערב את העפלה לשלב הבא בקונפרנס ליג אחרי שגברה 0:3 על הלסינקי במחזור הרביעי. כעת המאבק עם לאסק בשני המחזורים הקרובים יהיו על המקום הראשון שיקנה כרטיס לשמינית הגמר. קובאס (22') כבש את הראשון של מכבי והיה שותף גם לשער השני (65') שהיה שער עצמי של לינגמן. בדקה ה-90, מתן חוזז נעל את תוצאת המשחק עם שער נהדר על בין חיבורי הקורות.  שרן ייני רשם את ההופעה ה-500 שלו במכבי.

הרכב פותח: 

מכבי פתחה את המשחק עם קו הגנה זהה לזה שפתח בניצחון בשבת על עירוני קרית שמונה עם פיבן והרננדס במרכז. ג'ראלדש אייש את עמדת המגן הימני וסבוריט את עמדת המגן השמאלי. הקפטן, שרן ייני, פתח בקישור עם גלזר וקניקובסקי. טל בן חיים שב גם הוא להרכב לצידם של פריצה וקובאס.

מחצית ראשונה:

אחרי 16 דקות של שליטה צהובה הגיעה ההזדמנות הראשונה. תרגיל מכדור קרן בצד שמאל הוביל לבעיטה של קובאס מ-15 מטרים אבל הרגע האחרון רגל פינית הרחיקה את הכדור לקרן.

בדקה ה-22 הלחץ הניב פרי. בסיומה של התקפה נהדרת קניקובסקי הכניס כדור עומק לקובאס שגלגל לקורה ופנימה. 0:1 למכבי! 

קובאס לא היה רחוק מלכבוש את השני בבעיטה חופשית מ-25 מטרים, כשברגע האחרון קטו הצליח להדוף לקרן. מכבי ניסתה לכבוש את השני עד לסיום המחצית אך ללא הצלחה.

מחצית שניה

הצהובים פתחו ללא שינויים בהרכב. בן חיים היה הראשון לנסות את כוחו בבעיטה מ-16 מטרים אבל הכדור הורחק לקרן. בדקה ה-58 ערכה מכבי את החילוף הראשון במשחק: אילון אלמוג נכנס במקומו של טל בן חיים.

כעבור 5 דקות רשם אלמוג את ההזדמנות הראשונה שלו במשחק אחרי פריצה למרכז הרחבה. החלוץ חלף על פני השוער אבל הכדור שלו הורחק מקו השער על ידי ההגנה.

חלפה דקה והצהובים השיגו את את השער השני אחרי שכדור רוחב של קובאס, אשר היה מיועד לאלמוג פגש את רגלו של לינמן הפיני וחדר פנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-66 אייל גולסה ואוסמה חלאילה נכנסו על חשבונם של קניקובסקי ופריצה. קובאס היה יכול להשלם צמד אחרי התקפה נהדרת מצד ימין שהסתיימה בכדור רוחב אבל הקשר ההולנדי החמיץ את הקורה בסנטימטרים בודדים.

בדקה ה-77 ערכה מכבי עוד שני חילופים, כשעידו שחר ומתן חזז נכנסו על חשבונם של ברנדלי קובאס ודן גלזר. בתוך תוספת הזמן, מתן חוזז הניף מ-17 מטרים את רגל שמאל והדביק את הכדור אל חיבורי הקורות של הלסינקי וקבע את תוצאת המשחק 0:3 למכבי