טל בן חיים חזר הערב (ראשון) להרכב, החזיר למכבי עם שער חשוב וסייע לקבוצה להשיג ניצחון 1:3 על הפועל חיפה בסמי עופר. בסיום שחקן ההתקפה שלנו סיכם את המשחק. 

"זה ניצחון סופר חשוב, במיוחד אחרי שני המשחקים האחרונים שלא ניצחנו, בדרבי ובאירופה", אמר בן חיים, "זו כמובן היתה אכזבה כקבוצה וכמועדון, יצאנו למשחק חוץ סופר קשה מול הפועל חיפה שהתחילה את העונה מעולה, אני שמח שעשינו את העבודה. היתה תחושה שהמשחק יכול היה לברוח לנו ומצד שני יצרנו מצבים כדי לסיים עם 5 או 6 שערים, אז אני חושב שהניצחון שלנו בצדק".

על ההתאוששות מההפסד ללאסק סיפר בן חיים: "זו היתה אכזבה גדולה בשבילנו. נראינו טוב בכל שלב הבתים, הגיע לנו לסיים במקום הראשון אבל לצערי הרב לא נסיים במקום הראשון. כשחקנים מקצוענים, במיוחד אחרי פתיחת העונה הלא טובה, היינו מאוכזבים בחמישי בלילה ומשישי בבוקר קמנו וידענו שאנחנו צריכים להתכונן למשחק ולנצח בלי תירוצים".

על חשיבות השער שכבש באופן אישי אמר: "שחקן התקפה שלא משחק הרבה ולא כבש המון זמן, אני חושב שרק מי שהוא כזה יכול להבין אותי ברגע כזה. בסופו של דבר, אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח וזו השורה התחתונה בשבילי".