מכבי חזרה הערב (ראשון) לליגה לאחר הפגרה וגם יצאה מסמי עופר עם 3 נקודות חשובות. הצהובים ניצחו 1:3 את הפועל חיפה במשחק במסגרת המחזור ה-10 ובסיום ברק יצחקי סיכם את ההופעה של הקבוצה.

"כל נקודה חשובה לנו, בטח בתקופה הזו", אמר יצחקי, "משחקים כאלה צריך לנצח בשיניים. שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת, שהאמת הפתיעה אותנו. אני חושב שזו פעם ראשונה העונה שהם שיחקו עם 3 בלמים, זה קצת הפתיע אותנו ולקח לנו זמן להיכנס למשחק אבל אני שמח שיצאנו עם 3 נקודות חשובות מאוד".

על החלק הקדמי שעבד יפה אמר: "אמרתי תמיד ואמשיך להגיד שיש שחקנים טובים בקבוצה הזו והיא לא נמצאת במקום שהיא צריכה להיות, בטח מבחינת איכות השחקנים. אנחנו בתקופה לא פשוטה, אני חושב שהיה שיפור בשבועות האחרונים, המשחק באירופה קצת הוריד לנו את האוויר וחבל. גם הגענו אחרי משחק באירופה, אני לא מתרץ, הכי קל לדבר אחרי ניצחון, אבל יש פה שחקנים ששיחקו ביום חמישי והעייפות משפיעה".

על היכולת ההגנתית הוסיף: "זה לא סוד, המספרים לא משקרים, ספגנו המון שערים, נצטרך לשפר את זה אבל לשמחתי הצלחנו לכבוש 3 שערים ולנצח את המשחק, אני מסתכל על הדברים החיוביים ואת הדברים הפחות חיוביים נתקן כמובן באימונים".

על החיפושים אחר מאמן אמר יצחקי: "אין לי מה לחדש. אני מאוד מכבד את השאלה אבל כמו שאמרתי ועדכנתי את התקשורת, לא פשוט, אנחנו עובדים קשה. אני לא רוצה לחזור על עצמי אבל באמת שאנחנו מחפשים ואני מקווה שיבוא מאמן כמה שיותר מהר כדי שלא יהיו לי עוד שיערות לבנות, גם ככה הכל לבן".