מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות בליגה אחרי פגרת הנבחרת והשזרוע אחרי שגברה 1:3 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-10 בליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים עלו ליתרון כבר בדקה ה-11 אחרי שנגיחה של הרננדס פגעה בראשו של אנתוני וחדרה פנימה. בן חיים כבש את השני במחצית השנייה אחרי מסירה נהדרת של ברנדלי קובאס. בדקה ה-70 חיפה חזרה למשחק עם שער של סרדל אך בדקה ה-79 כדור קרן של קובאס שוב פגש את רגלו של אנתוני וחדר פנימה בשער שקבע את תוצאת המשחק.

הרכב פותח

המאמן ברק יצחקי ערך מספר שינויים בהרכב של הצהובים. עידן נחמיאס שב להרכב ופתח בקו ההגנה לצידם של הרננדס, סבוריט וג'ראלדש. ייני המשיך להחליף את גלזר הפצוע במרכז המגרש לצידם של קניקובסקי וגולסה. טל בן חיים שב גם הוא להרכב על חשבונו של חוזז ופתח בשלישייה ההתקפית עם קובאס ופריצה.

מחצית ראשונה

בדקה ה-3 מכבי רשמה הזדמנות ראושנה במשחק אחרי הרמה של קובאס מימין ונגיחה של בן חים שמצאה את לויטה מוכן בשער חיפה.

בדקה ה-11 מכבי עלתה ליתרון אחרי שלואיס הרננדס התרומם מעל הגנת חיפה לכדור קרן שהרים קובאס מימין, הכדור פגע בראשו של אנתוני ונכנס פנימה. 0:1 למכבי!

מן העבר השני חיפה החלה ללחוץ על שערה של מכבי, אך לא ניצלה טעויות של הצהובים בהגנה. ממן ואוזבולט לא היו מדוייקים בהזדמנויות בתוך הרחבה ובכך נמנע שער שיווויון של חיפה.

בן חיים רשם את אחד המהלכים היפים במשחק אחרי שחלף על פני שני שחקני חיפה ופרץ לרחבה אבל נכשל בניסיון להקפיץ בצ'יפ מעל ללויטה. גם קובאס היה קרוב לכבוש את השני לקראת המחצית אבל הבעיטה שלו מ-16 מטרים חמקה סמוך למשקוף שערו של לויטה.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה נהדר כשבדקה ה-48 הכפילה את היתרון. ברנדלי קובאס בכדור נהדר מצא את בן חיים שמתוך הרחבה בעט לפינה הימנית של לויטה ופנימה. 0:2 למכבי!

מכבי המשיכה לחפש את השלישי בהתקפות מעבר מהירות אבל ניסיונות בעיטה של פריצה מחוץ לרחבה מצאו את לויטה מוכן. בדקה 64 נכנס גררו על חשבונו של פריצה. וכעבור 5 דקות היה יכול לכבוש את השלישי אך התמהמהות שלו עם הכדור מנעה זאת.

בדקה ה-70 המומנטום של חיפה הניב פרי כשלירן סרדל השתלט על כדור מצד ימין ומתוך הרחבה דייק לפינה של פרץ ופנימה. 1:2 למכבי. ניסיונות של קניקובסקי לבן חיים לכבוש את השלישי כשלו עד לדקה ה-79 אז כדור קרן של קניקובסקי פגש הפעם את רגלו של אנתוני ומשם פנימה. 1:3 למכבי!

מיד לאחר השער ערך יצחקי חילוף כפול כשפיבן וריקן נכנסו במקומם של בן חיים וגולסה. בהמשך נכנסו גם עדן שמיר ואילון אלמוג במקומם של קניקובסקי וקובאס.

בדקה ה-90 גררו קיבל כדור נהדר מעדן שמיר אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה לא הייתה מדוייקת ועלתה גבוה מעל למשקוף.