מכבי תל אביב תקווה לעשות מחר עוד צעד חשוב לעבר הבטחת המקום הראשון בבית 1 של הקונפרנס ליג. הצהובים יארחו את ה.י.ק הלסינקי למשחק במסגרת המחזור ה-4 של שלב הבתים והערב דיבר הקפטן שרן ייני במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

"אנחנו יודעים שכל משחק קשה, הלסינקי סיימו את המאבק שלהם על האליפות וגם זכו בה. הם יכולים להתרכז עכשיו במפעל היחיד שנותר להם ואני בטוח שהם ירצו להקשות עלינו", אמר ייני, "אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק קשוח וטוב".

על התחושות בעקבות השינויים בקבוצה לאחרונה הוסיף: "מלכתחילה יש לנו סגל טוב. השחקנים הגיבו בצורה טובה, הראו הרבה אופי. אנחנו לא חייבים לעשות הופעות גדולות אבל כן לקחת נקודות ולהיות יציבים. אין סיבה שזה לא ימשיך. אנחנו מתאמנים מצוין תחת ברק ואני מקווה מאוד שנוכל להמשיך בקו הזה".

"לנו (השחקנים) יש הרבה אחריות, ישבנו ודיברנו על זה", סיפר, "כל אחד מנסה להשתפר ולהיות ביקורתי גם כלפי עצמו וגם כלפי החברים, והחברים צריכים לקבל את הביקורת כדי שנוכל להשתפר כמה שיותר מהר. לחזור לכושר טוב לוקח לפעמים זמן ולנו אין פריבילגיה. המטרות שלנו מאוד גבוהות ואנחנו רוצים לעשות את השינוי כמה שיותר מהר".