הסיבוב השני בשלב הבתים של הקונפרנס ליג ייפתח מחר (ה', 19:45) כשמכבי תארח את ה.י.ק הלסינקי למשחק חשוב במסגרת המחזור ה-4 של המפעל. הצהובים נמצאים בעיצומו של המאבק על המקום הראשון בבית והערב דיבר ברק יצחקי על המשימה שמצפה לקבוצה בבלומפילד. 

"אנחנו מתרכזים במשחק החשוב ביותר שזה המשחק הקרוב", אמר יצחקי בפתיחת דבריו, "יש לנו משחק קשה, המשחק הקודם נגמר בתוצאה גבוהה יחסית אבל אני חושב שיהיה משחק שונה, שונה לחלוטין. הם סיימו את העונה וזכו באליפות ככה שהם יגיעו עם ראש נקי למשחק ומצפה לנו משחק מאוד קשה".

יצחקי נשאל במסיבת העיתונאים מה הוא לוקח מהמאמנים איתם עבד בעבר במכבי וענה: "לא סוד שאימנו אותנו מאמנים שהתקדמו ונמצאים בטופ באירופה. מכבי בשנים האחרנות היתה חממה בשביל מאמנים והם התקדמו לליגות בכירות. נפל בחלקי לעבוד עם רובם וכמו כל שחקן שחושב על היום שאחרי אתה רוצה לקחת דברים לעתיד, ולקחתי מהם. אני שמח שעבדתי עם מאמנים ברמה כזו".

על פתיחת העונה של הקבוצה אמר: "לכל אחד יש חלק. אנחנו נשב וננתח איפה היו הטעויות שלנו, אף אחד לא מתחבא, את ההסברים שלי אני נותן למי שאני צריך. אין ספק שלכל אחד יש את החלק שלו וגם לי".

"אני חושב שצריך להחזיר לשחקנים את הביטחון, יש פה קבוצה טובה ויש שחקנים טובים ומוכשרים. ראינו את זה במספר משחקים השנה. חשוב להחזיר את הביטחון והאמונה, אני בטוח שהם יעשו את זה ואני מאוד מאמין בהם".

על התחושות בעקבות העבודה כמאמן זמני לאחרונה סיפר: "זה חדש לי, לחצים אחרים, מתחים אחרים. זה לא כמו לשבת ביציע, למרות שגם ביציע ראיתם איך אני נראה, אנרגטי וחי את המשחק. הייתי ככה גם בשנים האחרונות שלי בתור שחקן, תמיד חייתי את המשחק ורציתי לדחוף את השחקנים לקצה. זה לא חדש מהבחינה הזו אבל כשאתה מאמן ורוצה להעביר את המסרים לשחקנים זה שונה. אני מרגיש בסדר".

כשנשאל על הגדרת תפקידו כמנהל מחלקת הכדורגל במועדון וכמה זמן הוא צפוי לשמש כמאמן זמני אמר: "ההודעה בתחילת השנה של הבעלים היתה מאוד ברורה. בסופו של דבר יש לי סמכויות על מחלקות מסויימות וזה מה שאני עושה. אני מקווה מאוד שנמצא מאמן כמה שיותר מהר, זו המטרה. אנחנו מחפשים, עובדים על זה וכשיהיה השם המיועד תדעו כמובן בהודעה מסודרת של המועדון".