מכבי תל אביב תארח בראשון (20:45) את הדרבי התל אביבי הראשון במחזור ה-9 של ליגת הבורסה לניירות ערך.  אז רגע לפני שאתם מתכננים את היציאה שלכם לאצטדיון – תנו לנו לעשות לכם קצת סדר עם מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר:

הקדימו את הגעתכם והימנעו מכניסה מאוחרת לאצטדיון!

" אין פקקים. נגיע בזמן", בטח משפט שרץ לחלקכם בראש. אז תמחקו אותו בבקשה. אנחנו ממליצים לכם לעשות הכל כדי להימנע מתורים ארוכים וכניסה מאוחרת ליציע. אז הקדימו  הגעתכם!

זכרו! כנגד הקבוצה עומד עונש על תנאי של סגירת יציעים באצטדיון בגין השלכת חפצים למגרש. במידה ויתרחש מקרה דומה קיימת סכנה אמיתית שעונש בפועל יופעל והיציעים יסגרו! לא משליכים חפצים – כדי שלא יסגרו לנו את היציע!

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

 

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc)

לבלומפילד מגיעים מעודכנים!

לידיעתכם! על פי החלטת משרד הבריאות כניסת קהל מעל גיל 3 לאירועי ספורט תותר רק ב:

  • הצגת תו ירוק בתוקף
  • הצגת תעודה מזהה – ת.ז/דרכון/רישיון/קטינים – צילום תעודת זהות של הורה כולל הספח.
  • בדיקת קורונה שלילית – בדיקה מהירה או בדיקת PCR פרטית (לא של פיקוד העורף)
  • כניסה ושהייה בתחומי האצטדיון כרוכים בעטיית מסכה.

החל מתאריך 17.10.21 עודכנה המדיניות לזכאות לתו ירוק. לקבלת תו ירוק עם תוקף עדכני, יהיה צורך להפיקו מחדש באתר משרד הבריאות או באפליקציית הרמזור במערכת iOS (אייפון) או אנדרואיד(Google Play).

  

מתחם בדיקות קורונה מהירות

לרשותכם יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה ליד הקופות של שערים 10/11. המתחם ייפתח כבר בשעה 17:00 והבדיקה כרוכה בהרשמה ותשלום מראש (להרשמה לחצו כאן). עלות הבדיקה – 50 ש"ח (ילדים מגיל 3 עד 12 ו-3 חודשים ייבדקו ללא עלות). 

שימו לב כי בכניסה לעמדה יהיו 5 נקודות תשלום – אשראי, מזומן, ועוד 5 תחנות רישום דיגטלי .

השינויים בזכאות לתו ירוק:

  • מי שקיבלו שלושה חיסונים ועבר שבוע מהחיסון השלישי
  • מי שקיבלו שני חיסונים ועבר שבוע מהחיסון השני (שבועיים בחיסון מודרנה)
  • מי שהחלימו מקורונה
  • מי שהחלימו וקיבלו חיסון
  • ילדים וילדות בגיל 12 ומטה שקיבלו תשובה שלילית בבדיקת PCR במסגרת 'מגן חינוך' – אין שינוי בתוקף התו, התו יהיה תקף ל-7 ימים, עד סוף היום השביעי שלאחר הבדיקה.

שכחתם את הארנק בבית? לא נורא. המנוי שלכם כבר באפליקציה!

החל מהעונה כבר לא צריך לזכור איפה שמתם את מנוי הפלסטיק הישן או היכן זרקתם את הארנק. כל מה שתצטרכו כדי להיכנס למשחק של מכבי הוא פשוט להגיע לבלומפילד עם הטלפון שלכם ובו המנוי הדיגיטלי שלכם –  איך זה קורה? תתחילו לדפדף:

 אנו ממליצים לכם להוריד את המנוי לארנק הדיגיטלי WALLET (לבעלי iOS) או לצלם את המסך עם המנוי והברקוד ולשמור באלבום התמונות במכשיר הסלולרי שלכם ובכך להימנע מכניסה נוספת לאפליקציה.

להורדת האפליקציה למכשירי בעלי מערכת הפעלת iOS או אנדרואיד לחצו כאן.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע למנוי הדיגיטלי? לחצו לעמוד שאלות נפוצות

הגעתם לאצטדיון ונתקלתם בבעיה? נציגינו ימתינו לכם מחוץ לאצטדיון.

עוד לא הבטחתם את מקומכם? מהרו המכירה בעיצומה

שימו מסכה ושתהיו לנו בריאים

על מנת שנוכל להיפגש בבלומפילד לאורך כל העונה כולנו חייבים לשמור על הבריאות – כדי לשמור על הכדורגל. מה עושים? פשוט ממלאים את הנחיות משרד הבריאות ובראשן: עטיית מסכות לאורך כל זמן השהות באיצטדיון! האחריות האישית שלכם היא קריטית במקרה זה ותסייע רבות למניעת הגבלות. שימו לב כי באיצטדיונים צפויה להיות אכיפה מוגברת של הנחיה זו.

 בחנות הדגל שלנו בבלומפילד כבר ביקרתם?

החנות הרשמית החדשה של מכבי מחכה לכם. 250 מטר רבועים מלאים בכל הפריטים שמכבי יכולה להציע לכם: חולצות משחק, מדי אימון, תיקים, כובעים, צעיפים ועוד.

יושבי שערים 13 ו-2 שימו 💛: חנות המועדון החדשה בבלומפילד תהיה פתוחה עבורכם גם במהלך מחצית המשחק הערב. אל תפספסו את מבצע יום המשחק שזמין לכם גם בחנות האונליין שלנו:

יאללה! מחכים לכם בבלומפילד!