מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מסכנין במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש עם מאזן של 9 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-17 בטבלה, עם 3 ניצחונות ו-8 הפסדים. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. עידו מזרחי פתח באגף הימני, יונתן פז במרכז המגרש ורועי עמדי בין הקורות.

ההרכב המלא: רועי עמדי, עילאי תומר, רוי נאוי, אדיר קורדובה,  רוי רביבו, יונתן פז, עידו מזרחי, בר לין, אוסקר גלוך, אוראל באייה ויקיר זילברמן.

סיקור המשחק

במחצית הראשונה הצהובים הגיעו למספר מצבים אך לא הצליחו למצוא את הרשת. כבר בדקות הפתיחה הצהובים יצאו למתפרצת, הצליחו לחלוף על פני השוער בצד שמאל אך ההרמה לא הגיעה מספיק טוב לרחבה.

בדקה ה-28, כדור חופשי אלכסוני של בר לין הגיע אל ראשו של אדיר קורדובה שנגח מקרוב אל השער ושוער סכנין הדף, את הריבאונד קורדובה בעט מזווית קשה והשוער הדף לקרן. בהמשך לין גם ניסה לאיים מרחוק, אך שוער סכנין קלט את הכדור.

בדקה ה-37 צמד הזדמנויות לסכנין. חלוץ סכנין דהר באגף שמאל, חתך למרכז ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה, רועי עמדי הדף את הכדור המסוכן וגם את בעיטת הריבאונד.

בהמשך, חלוץ סכנין באחד על אחד הגיע מול עמדי והבעיטה הלכה אל הקורה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

במחצית השניה הצהובים הצליחו לעלות ראשונים ליתרון. בדקה ה-69 כדור חופשי נהדף על ידי הגנת סכנין, שון עדרי הגיא ראשון אל הריבאונד ובעט את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

בהמשך המחצית סכנין הגיע למצב מסוכן, שוב מצב של אחד על אחד ושוב עמדי הצליח למנוע שער ודאי. בדקה ה-95 הגיע השיוויון. כדור חופשי אל הרחבה הגיע לשחקן סכנין שבעט אל השער, עמדי הדף אך סכנין הצליחו לדחוק את הכדור פנימה. סכנין השוותה את התוצאה וכך גם נגמר המשחק.