"נראה לי שרואים על הפנים שלי את התחושות. מאוד מאוכזב", אמר יצחקי הערב (חמישי) ברק יצחקי לאחר ה-1:0 ללאסק שקבע שמכבי תסיים את שלב הבתים בקונפרנס ליג במקום השני, "במחצית הראשונה זה עבד לפי התוכנית, פינינו את השטחים כמו שרצינו, הבאנו את הכדור למקומות שרצינו, יצרנו מצבים ולא הבקענו. במחצית השנייה דקות רבות, בטח הדקות האחרונות, היו ממש לא טובות. היינו צריכים לדעת לשמור גם על 0:0 כי זה היה נותן לנו יתרון משמעותי, וחבל לספוג שער כזה בדקה כזו אבל צריך להסתכל קדימה. ביום ראשון יש לנו כבר משחק נגד הפועל חיפה ונצטרך להגיע מרוכזים כדי לחזור למסלול הניצחונות".

על המשך הדרך במפעל:
"נראה קודם כל את ההגרלה שנקבל. לכל משחק נגיע במטרה לעבור. החיים לא קלים גם נגד קבוצות שהם לא שמות מפוצצים וראינו את זה היום. אני חושב שאנחנו עדיפים, קבוצה טובה יותר, בסוף הפסדנו וחבל. אני לוקח גם את האחריות וגם לי יש חלק בהפסד הזה. אסור לנו לספוג גול בדקה כזו וחבל, אבל אסור לשכוח שגם עלינו שלב. יכולנו לחסוך לעצמנו שני משחקים ולתת מנוחה לשחקנים. ושוב, חבל".

על ההבדל בין המחציות:
"צריך לנתח ולהבין מה לא עבד בדיוק במחצית השנייה. ככל שהדקות עברו הם ידעו שהם צריכים לכבוש ותקפו יותר. עזרנו להם בזה שלא המשכנו לשחק מסודר ובחמש דקות האחרונות במקום להמשיך את הבילד אפ בעטנו כדור למעלה. זה לא מה שרציתי לראות אבל נצטרך לתקן את זה".

לקראת הפועל חיפה ביום ראשון:
"אנחנו מתסכלים ממשחק למשחק, לצערי את המשחק הזה הפסדנו וחבל. יש לנו הזדמנות לשים ביום ראשון את אירופה בצד, לחשוב על הליגה ולהתכונן בצורה טובה להפועל חיפה. זה משחק מאוד קשה מול קבוצה שפתחה מצוין את הליגה ואין חיים קלים. לא בליגה ולא באירופה".

על החיפושים אחר מאמן קבוע אמר יצחקי במסיבת העיתונאים: "מיץ' מחויב מאוד, תאמין לי. תאמין לי שאנחנו עובדים על מאמן, יש סיטואציות שקורות ולא תמיד הן בשליטה שלנו. גם מיץ' וגם ג'ק וגם אני עובדים מאוד מאוד קשה כדי למצוא מאמן. לא הכל תלוי בנו ונקווה למצוא את המאמן המתאים שיבוא וייקח את הקבוצה הזו קדימה. כמובן שהדבר האידיאלי זה להתחיל עונה, לעשות מחנה אימון, להעביר את הפילוסופיה שלך לשחקנים אבל אנחנו לא המועדון הראשון שמחליף מאמן ולא נהיה המועדון האחרון שמחליף מאמן. זה קורה ומאמנים יודעים להגיע גם בסיטואציות כאלה ולהתאקלם בצורה מהירה. אנחנו צריכים למצוא את הבן אדם הנכון שיעשה את זה".