מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) בצורה מאכזבת את המשחק מול לאסק בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. שער מאוחר של האוסטרים העניק להם ניצחון 0:1 בבלומפילד ובסיום גבי קניקובסקי סיכם.

"זה באמת מאכזב, הייתי שמח לשבת ולחייך פה", אמר קניקובסקי, "אסור שזה יקרה, לקבל גול כזה בדקות האחרונות, זה באמת קשה אבל יש כבר משחק ביום ראשון".

על הסיטואציה בדקות הסיום: "ברור שהיינו צריכים יותר מנהיגות ולהרוג את המשחק. 3 דקות לסוף, 0:0 היתה תוצאה טובה לנו, לא עשינו את זה והתוצאה מדברת בעד עצמה. אין תירוצים. צריך ללמוד את זה ואם במשחק הבא נהיה באותה סיטואציה אני מאמין שנלמד מהטעויות שלנו".

על כך שהקבוצה לא כבשה הוסיף: "הגענו למצבים שלנו, החמצנו. יש ימים כאלה, אולי תקופה כזו, שהכדור לא נכנס. אני בטוח שאם נמשיך ככה ונשחק כמו ששיחקנו היום במחצית הראשונה, נעשה תוצאות טובות".

לקראת הפועל חיפה אמר: "הפועל חיפה קבוצה באמת טובה, פתחה עונה מצוין אבל אנחנו צריכים ניצחונות, להרים את עצמנו וללכת לשם לנצח. ראינו היום, אחרי פגרה, שאנחנו מקום 9, עם רעשים מסביב, הראנו כדורגל באמת טוב ואנחנו נמשיך. ברק מכין אותנו בצורה טובה והשחקנים עושים את המיטב כדי שהקבוצה הזו תחזור למקום שהיא צריכה להיות בו".