מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) את הדרבי התל אביבי הראשון של העונה ב-1:1 ביתי מול הפועל תל אביב בבלומפילד. שער של ברנדלי קובאס מחק יתרון מוקדם של אושר דוידה ובסיום ברק יצחקי סיכם את ההופעה של הקבוצה במסיבת העיתונאים. 

"לא נעים לספוג בהתחלה, אבל כשאני מסתכל על המשחק, היה משחק חד צדדי", אמר יצחקי, "בצד הזה אני מרוצה כי אני חושב ששיחקנו טוב, אבל מצד שני מאכזב ניצחנו. חבל, במשחק כזה טוב חשוב לנצח ולא עשינו את זה היום. חבל".

"דרבי זה דרבי והקלישאה אומרת שלדרבי חוקים משלו. אחרי הרבה שנים הפועל הגיעה מעלינו בטבלה, אני חושב שהם משחקים כדורגל טוב, אבל ביטלנו אותם בכל איזור במגרש", הוסיף, שלטנו במשחק, שטקוס נתן הצגה וכל הכבוד לו על כך. אם לא הוא התוצאה היתה אחרת והיינו יושבים פה ומדברים קצת אחרת".

יצחקי נשאל מה אמר לשחקנים במחצית וענה: "ירדנו עם אמונה ואמרתי לשחקנים בחדר הלבשה 'אין לי הרבה מה להגיד לכם, אתם משחקים טוב. ספגנו את השער הזה ואם נשחק בצורה הזו נבקיע וגם ננצח את המשחק'. בסופו של דבר לא הבקענו את השער השני אבל להבדיל מהמשחקים הקודמים יש הרבה מאוד דברים טובים מהמשחק הזה".

על הכושר של הקבוצה: "כבר אמרתי שהתחלנו לא טוב את העונה, זו עובדה. לשמחתי היו תוצאות טובות באירופה אבל את העונה התחלנו בצורה לא טובה. כמה שחקנים פתחו בכושר פחות טוב אבל אנחנו זוכרים שאותם שחקנים עשו עונה מדהימה וקמאבק מדהים. בעונה שעברה הם היו טובים, אני מאמין שזה יחזור. עניין של ביטחון, של עבודה וזה יחזור. שחקנים לא שוכחים לשחק כדורגל".

על משחק ההגנה: "זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לשפר. אין ספק".

על בחירת המאמן הבא: "אנחנו לא מביאים רק מאמן שיודע לעשות הגנה. כשבוחרים מאמן אז צריך להסתכל על כל הפרמטרים ואני בטוח שנשב ביחד על המשחקים שעברנו עד עכשיו ונצטרך לשפר כמה דברים. אני חושב שיש הרבה דברים טובים מהמשחק היום, אני מאוד אופטימי לגבי הקבוצה, היה לנו משחק טוב מאוד היום".

על השאלה האם מכבי לא דיברה עם מאמן אחר עוד לפני עזיבת המאמן הקודם: "אני לא זוכר שבעבר במכבי תל אביב הבעלים נהג לדבר עם מאמנים אחרים בזמן שיש מאמן. ברגע שהמאמן פוטר התחילו לעלות השמות והתחלנו לשחק. אנחנו מחכים למאמן הנכון".

על המשך הדרך העונה: "הראינו בשנה שעברה שהתחלנו לא טוב ובסוף הצלחנו לחזור. קל זה לא הולך להיות, אבל אני לא רוצה להסתכל יותר מדי רחוק, אני רוצה להסתכל צעד צעד, ממשחק למשחק ולהתחיל לצבור נקודות. לא נכון להסתכל רחוק בסיטואציה הנוכחית".