מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על מינויו של מלאדן קרסטאיץ' כמאמן הראשי של הקבוצה.

כשחקן מקצוען שיחק קרסטאיץ' (47) בסרביה ובגרמניה במדי ורדר ברמן במשך ארבע עונות (112 משחקים) בהן זכה באליפות ב-2004, לפני שעבר לשאלקה 04 ושיחק במדיה חמש עונות בהן ערך 183 הופעות והפך לקפטן הקבוצה. לאחר שחזר לסרביה ושיחק שנתיים במדי פרטיזן בלגרד, פרש קרסטאיץ' ממשחק פעיל ב-2011 לאחר ששיחק במדי שלוש נבחרות שונות יוגוסלביה (20 הופעות), סרביה ומונטנגרו (27 הופעות), וסרביה (11 הופעות). את קריירת האימון שלו החל כעוזר בנבחרת סרביה ב-2016 לפני שהפך למאמנה הראשי של הנבחרת הסרבית בין 2017-2019, כשלאחר מכן חזר ב-2021 לאמן בקבוצת TSC באצ'קה טופולה מהליגה הסרבית הבכירה.

הבעלים מיץ' גולדהאר, אמר: "למלאדן יש את האיכויות אותן אנו מעריכים במכבי – מוסר עבודה, מקצוענות והשאיפה לנצח. תכונות אופי אלה הזניקו את מלאדן לפסגת הכדורגל האירופי והמועדון ירוויח מהן בחתירה למטרות שלנו. אנו מקדמים את בואו של מלאדן והעוזרים שלו בברכה עם התמיכה המאוחדת של כולנו".

מלאדן קרסטאיץ', הוסיף: "ברצוני להודות למיץ' שהפקיד בידי את האחריות לאמן את מכבי תל אביב. לכבוד הוא לי להצטרף למועדון המצליח ביותר בישראל, מועדון בעל היסטוריה ומסורת. כפי שניסיתי לעשות במהלך כל חיי, אעבוד קשה וביסודיות על מנת לעזור למועדון להצליח. אני מצפה להתחיל לעבוד מיד כי עבודה רבה לפנינו".

אל מלאדן יצטרפו עוזריו: ולאדימיר ראדנקוביץ', סטפאן יאנקוביץ' והפרופסור מארקו סטויאנוביץ' שצפויים להגיע לישראל לאחר השלמת כל ההליכים הנדרשים.

מיץ' גולדהאר הוסיף: "ברצוני להודות לברק יצחקי שנענה לבקשה לקחת על עצמו את האחריות להפוך למאמן זמני ועשה זאת ללא היסוס. ברק מילא את המוטל עליו בצורה מקצוענית תוך הפגנת לויאליות ומחויבות למועדון. בקרוב, הוא יחזור לתפקידו כמנהל מחלקת הכדורגל ויעבוד בצמוד למלאדן ושאר הנהלת המועדון".