מכבי תל אביב אמנם הבטיחה את המקום השני בקונפרנס ליג ואת הכרטיס לשלב הפלייאוף, אבל נפרדה משלב הבתים בתיקו 1:1 במשחק החוץ באלשקרט. הארמנים עלו ליתרון 0:1 משער בדקה ה-78 של דינו בלייוביץ'. אילון אלמוג איזן בדקה ה-89. ביום שני (13.12) תערך הגרלת הפלייאוף אז תגלה מכבי את זהות היריבה בקרב על הכרטיס לשמינית הגמר.

הרכב פותח:

ברק יצחקי ערך מספר שינויים בהרכב של הצהובים ופתח עם שחקנים שמיעטו לקבל דקות משחק במשחקים האחרונים. אל השער, לראשונה העונה אחרי שהחלים מהפציעה שליוותה אותה מהקיץ, פתח דניאל טננבאום. בלטקסה פתח במרכז ההגנה לצידו של עידן נחמיאס. מי שעוד שב מפציעה ארוכה להרכב הוא מאור קנדיל שפתח בצד ימין. סבוריט השלים את חוליית ההגנה מצד שמאל.

עידו שחר זכה לחולצת ההרכב לצידם של אבי ריקן ועדן שמיר. אילון אלמוד, חוזז וחלאילה פתחו בחלק הקידמי.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בניסיונות להגיע למצבים בעיקר מהאגפים אבל דווקא ההזמנות הראשונה במשחק נבעה ממהלך חדירה של אלמוג מהאמצע ובעיט שחילצה הצלה של צ'אנצ'רביץ'.

מכבי המשכה להיות דומננטית אבל החל מהדקה ה-30 גם אלשקרט נכנסה למשחק וניסתה לסכן את שערו של טננבאום. דווקא בדקות טובות יותר של היריבה הארמנית מכבי רשמה הזדמנות כפולה נוספת, אחרי יציאה מההגנה להתקפה מהירה של עידו שחר וניסיונות בעיטה מהרחבה של חוזז ואלמוג שנעצרו על ידי המגנים.

הפריצות של מכבי ממרכז הרחבה המשיכו להיות מסוכנות יותר וליצר הזדמנויות אבל גם עידו שחר התקשה לעבור בבעיטה מ-12 מטרים את קו ההגנה הנמוך של אלשקרט.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך ברק יצחקי חילוף ראשון בשורות הצהובים: אופיר דוידזאדה נכנס על חשבונו של אנריק סבוריט. שחר היה הראשון שניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה מפתיחת המחצית השנייה אבל הכדור פגע ברגל שחקן הגנה ארמני ויצא לקרן.

המשחק במחצית השנייה היה שקול יחסית וללא הזדמנויות מיוחדות. בדקה ה-64 ערכה מכבי חילוף משולש: גבי קניקובסקי וקובאס נכנסו על חשבונם של עידו שחר ומתן חוזז. דן ביטון החליף את אבי ריקן. בהמשך נכנס גם אנדרה ג'ראלדש שהחליף את מאור קנדיל. 

בדקה ה-75 רשמה מכבי הזדמנות ראשונה ממשית במחצית השנייה לעלות ליתרון עם בעיטה חופשית נהדרת של דן ביטון. צ'אנצ'רביץ' הדף ברגע האחרון לקרן. דווקא בדקות בהן מכבי לחצה יותר לשערה של אלשקרט, הארמנים היו אלו שעלו ליתרון משער של בוליאביץ' בדקה ה-78 אחרי שהכניע בנגיה את טננבאום. 0:1 לאלשקרט.

בדקה ה-89 זכתה מכבי לכדור קרן מצד ימין, אילון אלמוג ניצל את הערבוביה ברחבה ומקרוב בעט למשקוף פנימה. מכבי איזנה ל-1:1!