מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מאשקלון במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה לנוער. היריבה נמצאת במקום ה-10 של הליגה הלאומית. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם כאשר בחלק הקדמי פתחו מוחמד אבו עיאש, עמית צור ויקיר זילברמן.

ההרכב המלא: רועי עמדי, עילאי תומר, רוי נאוי (אריאל בלסון, 55׳), שון עדרי, רוי רביבו, יונתן פז, עמית צור (אורי הלוי, 55׳), בר לין (אנר אושמנדי, 74׳), אוסקר גלוך (עידו מזרחי, 74׳), מוחמד אבו עיאש (אוראל באייה, 55׳) ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
בדקות הפתיחה דווקא אשקלון איימו ראשונים על השער, מתפרצת מהאגף הימני הסתיימה בבעיטה אל המסגרת, רועי עמדי היה במקום להדוף לקרן.

בדקה ה-18 בלם הקבוצה, שון עדרי, קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה חדה שהלכה מעט מעל השער. 

שלוש דקות לאחר מכן שוב אשקלון איימה מרחוק ושוב עמדי היה במקום לקלוט את הכדור. בדקה ה-35 מכבי חזרה לאיים. מוחמד אבו עיאש התקדם באגם השמאלי, הוא נתן כדור רוחב אל הרחבה, יקיר זילברמן הגיע ראשון לפינה הקרובה אך הבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית.

בדקה ה-45 זה נכנס. בר לין נתן צ׳יפ מדויק אל אוסקר גלוך שהיה ברחבה, הוא הצליח להטעות את המגן ולבעוט את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

מחצית שניה
המצב הממשי הראשון של המחצית השניה היה שייך לצהובים שהוא גם היה השער השני של הקבוצה. גלוך מצא את רוי רביבו בצד ימין, המגן התקדם בתוך הרחבה ובעט מזווית קשה אל השער והכדור מצא את הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-60 המארחים איימו על השער בעיטה מצד ימין של חלוץ אשקלון נהדפה על ידי עמדי.

בדקה ה-82 אשקלון כמעט וחזרה אל המשחק בכדור חופשי. הרמה כמעט מחצי המגרש הגיעה אל ראש של שחקן אשקלון שנגח מעט מעל השער.

 

בתוספת הזמן הצהובים כבשו שני שערים נוספים שסגרו את הסיפור. השער השלישי החל מחטיפה של זילברמן שעשה לחץ טוב על בלם אשקלון. הוא חטף את הכדור, חלף על פני המגן ומצא את הפינה. 0:3 למכבי. 

ממש ררגע לפני השריקה זילברמן הוריד בעקב לאוראל באייה שבט ברגל שמאל אל החיבור. 0:4 למכבי שגם עולה לשלב שמינית גמר גביע המדינה לנוער.