5/12: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א, 20:45 בטדי

אחרי ה-1:1 מול נוף הגליל ביום רביעי האחרון, מכבי תנסה לשוב למסלול הניצחונות. הצהובים יפגשו יריבה ותיקה, במה שנחשב לאחד המשחקים הגדולים בלוח השנה של הכדורגל הישראלי, שייערך במסגרת המחזור ה-12 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

9/12: אלשקרט – מכבי ת"א, 19:45 באיצטדיון רפובליקן בירבאן

מכבי תסגור את שלב הבתים של הקונפרנס ליג במשחק חוץ מול אלופת ארמניה. עוד לפני המשחק ידוע כבר שמכבי תסיים את הבית במקום ה-32 שמוביל לשלב הנוקאאוט הראשוני של המפעל, אך הצהובים יודעים שניצחון גם במשחק הזה יהיה שווה נקודות דירוג אירופיות יקרות ובנוסף גם סכום כסף שמתווסף לכל ניצחון במסגרת זו. 

13/12: הגרלת שלב הנוקאאוט הראשוני בקונפרנס ליג (15:00)

כבר כעת ידוע שמכבי תסיים את שלב הבתים של הקונפרנס ליג במקום השני שמקנה עלייה לשלב הנוקאאוט הראשוני של המפעל. 8 סגניות הבתים (המדורגות בהגרלה) ישובצו מול 8 קבוצות (לא מדורגות) שסיימו במקום השלישי בבתים של הליגה האירופית למפגש כפול שייערך ב-17 ו-24 בפברואר. הקבוצה המדורגת (כולל מכבי) תהיה זו שתארח את הגומלין.

13/12: מכבי ת"א – הפועל חדרה, 20:15 בבלומפילד 

הלו"ז הצפוף של מכבי בחודש הקרוב יימשך עם משחק בית מול חדרה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת הבורסה לניירות ערך, שיהיה גם המשחק שינעל את הסיבוב הראשון. עדיין לא הבטחתם את מקומכם? לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

19/12: מכבי ת"א  – הפועל מרמורק, 20:00 בבלומפילד

מכבי מגיעה כזכור לעונה הנוכחית כמחזיקת גביע המדינה ומסע ההגנה על התואר יחל ממש בקרוב. הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה זימנה לנו מפגש גביע קלאסי מול יריבה מליגה א' דרום שתתארח בבלומפילד.

22/12: מכבי ת"א – בני סכנין, 20:00 בבלומפילד

המשחק שיפתח את הסיבוב השני של מכבי בליגה: אחרי שהיריבה היתה זו שניצחה במחזור הפתיחה של העונה, הפעם הצהובים יקוו לתוצאה שונה לחלוטין במשחק במסגרת המחזור ה-14. 

27/12: מכבי פ"ת – מכבי ת"א, 20:30 במושבה

המשחק האחרון שלנו ב-2021 יהיה מול המלאבסים במסגרת המחזור ה-15 של ליגת הבורסה לניירות ערך. כזכור, המפגש עם הפתח תקוואים בסיבוב הראשון הסתיים ב-1:1. 

בוחרים את שער השנה!

רגע לפני שניפרד מ-2021 פרויקט שער השנה חוזר ובמסגרתו נביא לכם את השערים היפים/גדולים ביותר שכבשו שחקני מכבי במהלך השנה החולפת. כמובן שכיאה לגודל האירוע, גם גודל הפרס בו יזכה אחד מכם במסגרת הפרויקט יהיה תואם – אז שווה להמשיך לעקוב אחר הפרסומים.

בינתיים קבלו תזכורת למצעד שערי השנה שעברה: