שחקני מכבי תל אביב יחד עם קרן מכבי  (ע.ר) ביקרו היום (חמישי) ילדים המאושפזים במחלקות השונות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) לכבוד חג חנוכה. השחקנים, עדן שמיר, שחר פיבן, עידן נחמיאס וגבי קניקובסקי שוחחו עם הילדים, הצטלמו איתם והעניקו להם מתנות מטעם המועדון.

עדן שמיר אמר במהלך הביקור: "בשבילנו זה כבוד גדול להגיע ולשמח ילדים. באופן כללי זה משהו שהמועדון שלנו שם עליו דגש וזה מעל הכל. אנחנו מאוד שמחים לעשות את זה".

על התחושות לאחר התוצאה המאכזבת מול נוף הגליל אמש אמר הקשר: "כולנו יצאנו מאוכזבים, מראשון השחקנים ועד אחרון האוהדים. כולנו מאוכזבים במועדון, כולנו רצינו לנצח ושוב זה ישמע קלישאתי אבל נצטרך לעבוד קשה ולתקן. אין לנו הרבה ברירות. ביום ראשון יש כבר משחק בטדי, מאוד קשה, ונצטרך לנצח".

"אני חושב שהסגל שלנו מהחזקים בליגה. אנחנו בטח לא במקום שאנחנו צריכים להיות בו, בטח מבחינת המיקום", הוסיף, "אנחנו צריכים להוציא מהסגל הזה הרבה יותר, אנחנו יודעים את זה והציפיות מאיתנו גבוהות. זה טבעי וברור. יש שחקנים טובים למיקום הרבה יותר גבוה, חובת ההוכחה עלינו ונגמרו לנו המתנות לתת. אנחנו צריכים לאסוף כמה שיותר נקודות".