מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מראשון לציון במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-4 כשהמרחק מהפסגה עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-9 בטבלה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. באגף הימני פתח לראשונה בהרכב עמית צור ובאגף השמאלי חזר להרכב הקבוצה אוראל באייה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, רוי נאוי, אדיר קורדובה (רותם גרמה, 90׳), רוי רביבו, אנר אושמנדי, עמית צור (עידו מזרחי, 55׳), בר לין, אוסקר גלוך (יונתן פז, 90׳), אוראל באייה (מוחמד אבו עיאש, 84׳) וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 84׳).

מחצית ראשונה
פתיחה נהדרת לצהובים. כבר בדקה ה-5 מכבי עלתה ליתרון בזכות בעיטה חופשית מדוייקת של בר לין אל החיבורים. 0:1 למכבי.

הלחץ הצהוב המשיך וזה בא לידי ביטוי בשער נוסף בדקה ה-11. אוסקר גלוך הכניס כדור עומק נהדר אל קרלוס ריברה שלא התבלבל והצליח להכניע את שוער ראשון לציון.

בדקה ה-18 ראשו לציון השיגו שתי הזדמנויות מסוכנות. ההזדמנות הראשונה הגיעה כאשר אוהד אלמגור קיבל כדור עומק אל תוך הרחבה הוא בעט אל המסגרת ואדיר קורדובה הצליח לגלוש בזמן ולהרחיק לקרן. מאותה הקרן יובל ששון השלתט על הכדור ברחבה ובעט אל המסגרת, הכדור הלך אל הרשת אך רוי נאוי הצליח להרחיק מהקו. דקה לאחר מכן כדור חופשי של אלמגור פגש את המשקוף.

בדקה ה-36 בר לין קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם אל תוך הרחבה ובעט אל השער, אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

רגע לפני הירידה למחצית ראשון לציון כמעט וכבשו שער מצמק. יובל ששון קיבל את הכדור באגף, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה שפגשה את המשקוף. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:2 למכבי.

מחצית שניה
האירוע הראשון במחצית השניה היה בדקה ה-54. עמית צור קיבל את הכדור בפינה הימנית של הרחבה, הוא חלף על פני שחקן הגנה ושחרר בעיטה שנעצרה על ידי דביר ניר.

שתי דקות לאחר מכן (56) אוסקר גלוך קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם עד לסף הרחבה ובעט כדור חזק שהלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-57 מכבי כבשה את השער השלישי וקרלוס ריברה השלים צמד. אוסקר גלוך הכניס לו כדור עומק נהדר ומסף הרחבה הוא בעט כדור מדויק אל הפינה השמאלית. 0:3 למכבי.

בדקה ה-61 ראשון לציון צימקה את התוצאה. אוהד אלמגור בעט כדור חופשי מדויק אל הרשת. ראשל״צ צימקה ל-1:3. בדקה ה-65 הכתומים כבשו שער נוסף. יובל ששון כבש במתפרצת וצימק ל-2:3.

בדקה ה-73 מבי חזרה לאיים. אוסקר גלוך בעט מחוץ לרחבה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-77 ראשון לציון חזרו אל המשחק. יובל ששון בעט מחוץ לרחבה כדור שמצא את הרשת. ראשון לציון השוותה ל-3:3.

בדקה ה-85 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל אנר אושמנדי שבעט אל המסגרת אך הכדור הורחק לקרן.

דקה לאחר מכן (86) מכבי החזירה את היתרון. הרמה מהאגף השמאלי הגיעה אל יקיר זילברמן, שנכנס כמחליף, החלוץ בנגיעה מצא את הרשת. 3:4 למכבי.

בדקה ה-90 מוחמד אבו עיאש שגם הוא נכנס כמחליף סגר את הסיפור. החלוץ קיבל מסירה נהדרת בתוך הרחבה והוא בעט בנגיעה כדור מדויק אל הפינה הימנית. 3:5 למכבי.

רגע לפני השריקה עידו מזרחי חתם את התוצאה עם שער נוסף. 3:6 למכבי.