קבוצת ילדים א׳ צפון זכתה בתואר הקבוצה המצטיינת של החודש באקדמיית הנוער בחסות פיצה פרגו. המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער, קלאודיו בראגה, ומנהל מחלקת הנוער, גיא צוקרמן, בחרו את הקבוצה עד גיל 14 בשלוחה הצפונית במתחם האוניברסיטה לקבוצה המצטיינת של החודש וביום חמישי האחרון הקבוצה חגגה את הזכייה יחדיו בארוחה מגבשת מתנת פיצה פרגו.

לאחר שבעונות הקודמות התקיים הפרוייקט של בחירת הקבוצה המצטיינת של החודש בשיתוף עם פיצה פרגו, אקדמיית הנוער ממשיכה את הפעילות גם העונה. מדי חודש בראגה וצוקרמן יבחרו יחדיו את הקבוצה המצטיינת של החודש. הפרמטרים לבחירה לאו דווקא ייקבעו על פי תוצאות הקבוצה, אלא על התנהגותם והישיגיהם מחוץ לכר הדשא.

כך גם סיפר לנו מנהל המחלקה, גיא צוקרמן: ״אנחנו הגענו להחלטה שפעם בחודש תיבחר קבוצה לא רק בזכות התוצאות על המגרש, אלא גם בזכות ההתנהגות והעברת האימונים באופן חיובי. אלה יהיו הפרמטרים והמדדים שאנחנו נבחר את הקבוצות, אם זה משלוחת הדרום בקריית שלום או שלוחת הצפון באוניברסיטה.

השיתוף פעולה עם פיצה פרגו הוא מאוד מבורך מבחינתנו. אנחנו מאוד שמחים שפרגו יכולים לפנק את הילדים ולתת להם הרגשה טובה. זה תורם לגיבוש ומראה נכונות טובה משני הצדדים״.