אחרי שהמסך ירד על שלב הבתים של הקונפרנס ליג, הגיע הזמן להתחיל להתכונן למשימה הבאה שמחכה לנו. מכבי כידוע סיימה את השלב הנוכחי במקום השני בבית והיום (שני) הוגרלה מול פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, קבוצתו של האקס ערן זהבי, בשלב הנוקאאוט הראשוני של המפעל.

מתכוננים למשחק הערב:

ההגרלה

בהגרלה הקרובה היו 16 קבוצות בסך הכל. 8 המדורגות בהגרלה (כולל מכבי) הן הקבוצות שסיימו את שלב הבתים בקונפרנס ליג במקום השני. מולן הוגרלו 8 יריבות שסיימו את שלב הבתים של הליגה האירופית במקום השלישי.

המשחקים ייערכו במתכונת של מפגש כפול שייערך ב-17 וב-24 בפברואר, כאשר הקבוצות המדורגות יהיו אלה שיארחו את משחק הגומלין, כך שמכבי צפויה להיות זו שתארח את הגומלין בבבית. 8 המנצחות יעפילו לשמינית הגמר, אליה כבר העפילו 8 הקבוצות שסיימו את שלב הבתים של הקונפרנס במקום הראשון. 

הכירו את היריבה

פ.ס.וו היא כמובן אחת מקבוצת הפאר של הולנד ולאחרונה היא גם זוכה למעמד מיוחד בעולם הספורט הישראלי כקבוצתו של ערן זהבי, שהצטרף למועדון בספטמבר 2020. למרות יריבה חזקה מאוד בדמות אייאקס, פ.ס.וו היא נכון לרגע כתיבת שורות אלה מוליכת הליגה ההולנדית כשהמאבק בינה (37 נק') לבין הקבוצה מאסטרדם (36) וגם פיינורד (36) צמוד במיוחד בצמרת הטבלה. 

לשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג הגיעה איינדהובן לאחר שסיימה במקום השלישי בבית הליגה האירופית שכלל את מונאקו, ריאל סוסיאדד ושטורם גראץ. היא סיימה במרחק של נקודה בלבד מסוסיאדד שתפסה בסופו של דבר את המקום השני. 

מאמן הקבוצה הוא רוג'ר שמידט הגרמני ומלבד זהבי הסגל של ההולנדים משופע בלא מעט כוכבים. השמות הבולטים הם מריו גצה, כובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2014 לזכות גרמניה, שחקני הכנף נוני מדואקה וקודי ג'אקפו, החלוץ הברזילאי קרלוס ויניסיוס, הקשר המרכזי דייוי פרופר שהגיע מברייטון האנגלית ועוד.