אחרי הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים במחזור האחרון, מכבי תל אביב רשמה הערב ניצחון 0:3 על הפועל חדרה במשחק שנעל את המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך. פריצה העלה את הצהובים ליתרון במחצית הראשונה. בן חיים הוסיף צמד במחצית השנייה והעניק למכבי ניצחון ביתי חשוב על רקע החתמתו של מלאדן קרסטאיץ'.

הרכב פותח:

ארבעה ימים אחרי המשחק בארמניה ערך המאמן ברק יצחקי מספר שינויים בהרכב. דניאל פרץ שב לעמוד בין הקורות. בהגנה פתחו אנדרה ג'ראלדש, שרן ייני, לואיס הרננדז ואופיר דוידזאדה. דן גלזר שב להרכב יחד עם איל גולסה וגבי קניקובסקי. דן ביטון טל בן חיים וסטיפה פריצה איישו את החלק הקידמי.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ על שערה של חדרה וניסיונות של קניקובסקי ובן חיים למצוא את הראשון בבעיטות מתוך הרחבה.

אחרי 30 דקות של שליטה מוחלטת של הצהובים דווקא חדרה רשמה הזדמנות גדולה אחרי טעות בהגנה. גוזלן לא ניצל זאת וול פרץ בעט החוצה. אחרי 35 דקות זה הגיע. הצהובים יצאו להתקפת מעבר מהירה וכדור עומק מצא את פריצה. האחרון הטעה את המגן ובעט מ-10 מטרים פנימה. 0:1 למכבי!

שתי דקות לאחר מכן קניקובסקי סחט הצלה נהדרת של לבקוביץ' מבעיטה מ-16 מטרים. בדקה ה-43 גבי קניקובסקי בכדור אומן מצא את בן חיים, שחלף על פני לבקוביץ' אבל בעט מעל לשער.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-53, ביטון כמעט ומצא את השני אחרי שבעיטה חופשית שלו גירדה את המשקוף. אחרי ניסיון נוסף של קניקובסקי בבעיטה מ-16 מטרים שנעצרה אצל לבקוביץ', הגיע השער השני של הצהובים.  דן ביטון השתלט על כדור בצד ימין הוציא רוחב. גולסה בעט ראשון אבל לבקוביץ' הדף לרגליו של בן חיים. האחרון בעט מ-5 מטרים פנימה. 0:2 למכבי!

בדקה -71 שוב בן חיים ניצל כדור עומד נהדר, הפעם של גולסה, חלף על פני לבקוביץ' ומזווית קשה דייק לפינה הרחוקה ופנימה. 0:3 למכבי! 

מיד אחרי השער ערך יצחקי שני חילופים, כשהכניס את אבי ריקן ואדוארדו גררו במקומם של בן חיים גולסה. בדקה ה-80 במשחק יצא גבי קניקובסקי שהוחלף על ידי עידו שחר. גם דן ביטון ירד לספסל ונכנס במקומו אילון אלמוג.

 בדקה ה-84 חילוף חמישי ואחרון במכבי כשאוסמה חלאילה נכנס במקומו של סטיפה פריצה. כעבור 4 דקות חלאילה כמעט ורשם את הרביעי במשחק אחרי שהשתלט על כדור רוחב של דוידזאדה אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל לבקוביץ'.